فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

خودرو بنز ۵۱ میلیارد ریالی قاچاق در"چاراویماق" کشف شد

1402/07/06 - 12:23 - کد خبر: 100339 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چاراویماق یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش۵۱ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش نصر، سردار "علی محمدی" روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ماموران با استفاده از شیوه های علمی از قاچاق یک دستگاه خودرو بنز در حوزه استحفاظی شهرستان چاراویماق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.
وی افزود: در استعلام و بررسی های اولیه ماموران مشخص شد که مدت قانونی استفاده از این خودرو با پلاک گذر موقت به پایان رسیده و برابر قانون این خودرو قاچاق محسوب می شود، که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار "محمدی" با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ 
 
خودرو بنز ۵۱ میلیارد ریالی قاچاق در خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار