استاندار آذربایجان شرقی؛

ماموریت اصلی مجریان، برگزاری باشکوه انتخابات است

1402/07/05 - 19:06 - کد خبر: 100318 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: ماموریت مهم و اصلی که از سوی معظم له بر دوش ما نهاده شده اهمیت و برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید با دقت هرچه تمام نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان ضمن ابراز خرسندی از انجام روند انتخابات در استان، افزود: انتخابات در کشور ما به منزله آبرو است و دوام و قوام نظام به اجرای باشکوه انتخابات بر می‌گردد، هرچقدر انتخابات پرشور، آگاهانه و توام با اطمینان ملی برگزار شود، در تمام ابعاد جایگاه نظام در جهان تثبیت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات حق و امانت مردم نزد ما است و باید با تمام دقت ماموریت‌ها را پیگیری کنیم تا دشمنان و مغرضان داخلی و خارجی دستاویزی برای توطعه نداشته باشند.
وی با تاکید بر قانون مداری، استقلال، بی‌طرفی و جلوگیری از سوگیری احتمالی دست‌اندرکاران انتخابات در استان، ادامه داد: گفتارها، دیدارها و تعاملات باید به نحوی باشد تا احدی نتواند ایجاد شائبه کند و باید همه عواملی که در حوزه انتخابات مسئولیت دارند اعم از اعضای ستاد اجرایی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.
​رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: با بررسی دقیق انتخابات گذشته و حضور میدانی در شهرستان‌های استان، نقاط ضعف و قوت در سراسر استان احصا شده است.
تراب محمدی با بیان اینکه نقاط ضعف باید بر طرف شود، افزود: در جلسات ستاد انتخابات استان تمام ضعف‌های ادوار گذشته بررسی شده و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف و خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز صادر شده است.
وی در ادامه با اشاره به آمار شعب اخذ رای در انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد کل شعب اخذ رای در استان ۳ هزار و ۵۳ شعبه بود .
وی در ادامه تاکید کرد: تمام تلاش ما در ستاد انتخابات استان، مشارکت حداکثری واجدان شرایط رای‌دهی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و صیانت از آرای مردم عزیز و انقلابی استان است که ضمن برنامه‌ریزی برای تحقق این اهداف، از خداوند متعال یاری می‌طلبیم.
​به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷ مهرماه به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
ماموریت اصلی مجریان، برگزاری باشکوه انتخابات است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار