فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

نجات خانم مرندی توسط پلیس

1402/07/05 - 13:41 - کد خبر: 100300 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران کلانتری 11 طالقانی شهرستان مرند با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی زن 45 ساله شدند.

به گزارش نصر،  علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شهروندی در یکی از پل‌های عابر پیاده مرند قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد زن ۴۵ ساله قصد پرتاب خود از پل را دارد که ماموران انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و روانشناختی، با دعوت وی به حفظ آرامش و ترغیب به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند شدند.
محمدی خاطرنشان کرد: این شهروند پس از انتقال به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری و در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه این اقدام را مشکلات و اختلالات روحی و روانی عنوان کرد که پس از انجام خدمات مشاوره ای برای اقدامات بعدی تحویل اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، اذعان داشت: مشاوران پلیس در تمام مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.
انتهای پیام/
نجات خانم مرندی توسط پلیس خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار