رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی؛

شهروندان تبریزی غربالگری اختلالات عضلانی می شوند

1402/07/05 - 10:58 - کد خبر: 100279 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی گفت: با هدف خدمات رسانی سلامت به مردم، شهروندان تبریزی عربالگری عضلانی می شوند.

به گزارش نصر، یونس قوام لاله روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، ارائه خدمات غربالگری اختلالات عضلانی و آموزش کمک های اولیه و مشاوره های تغذیه و روانشناسی و به خصوص آموزش احیای قلبی و ریوی را از دیگر برنامه های مهم هیات پزشکی ورزشی استان بیان کرد.
وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و نحوه زندگی نادرست خانوارها، عربالگری و آموزش های مساوره ای و تغذیه ای را پراهمیت خواند و افزود: شروع برنامه های فوق از روز پنجشنبه و در محل پارک ائل گلی تبریز خواهد بود که امیدواریم با استقبال همشهریان مواجه شود.
قوام لاله با تاکید بر اینکه هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی برای سلامت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، اظهار کرد: این هیات با به کارگیری پزشکان، کارشناسان و روانشناسان مجرب تمام تلاش خود را برای بهبود سطح سلامت شهروندان به کار خواهد بست.
وی ادامه داد: در همین زمینه اقدامات موثری در خصوص ارتقای سلامت شهروندان انجام شده است که لازم است از مساعدت های بی وقفه فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکر نمایم.
قوام لاله گفت: بیماری های قابل پیشگیری از جمله دیابت و فشار خون و همچنین مشکلات عضلانی و اسکلتی از جمله مواردی است که برای سالامت جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و به همین خاطر در اولویت کاری خدمات هیات پزشکی ورزشی قرار دارد.
وی یادآور شد: این هیات غربالگری دیابت و فشارخون را به طور گسترده در نقاط هدف از جمله دستگاه های دولتی و محلات پرتراکم و کم برخوردار آذربایجان شرقی و تبریز با استقرار تیم های پزشکی و درمانی و استفاده از اتوبوس سیار کلینیکی اجرا خواهد کرد.
انتهای پیام/
شهروندان تبریزی غربالگری اختلالات عضلانی می شوند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار