مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛

خط انتقال آب هوراند ۷۰ درصد پیشرفت دارد

1402/07/04 - 16:34 - کد خبر: 100246 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به سنگی و صعب العبور بودن مسیر اجرای خط انتقال آب شهر هوراند گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از اجرای خط انتقال این پروژه اتمام یافته است .

به گزارش نصر، «محمد خانی» روز سه شنبه به ایرنا گفت: شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به منظور تامین آب پایدار شهر هوراند نسبت به انجام مطالعات و اقدامات لازم برای انتقال آب از دره رود به هوراند با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال مبادرت کرده است.
وی در خصوص مشخصات پروژه گفت: این پروژه شامل اجرای ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب با لوله های داکتیل و پلی اتیلن، احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ و چهار باب مخزن بین راهی، حفر، تجهیز و نیرورسانی دو حلقه چاه به همراه اجرای گالری است.
وی اعلام کرد: باتوجه به تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی اقداماتی از جمله خرید ۲۰ کیلومتر لوله چدن داکتیل و پلی اتیلن، خرید اتصالات و شیرآلات خط انتقال ، اجرای پنج کیلومتر خط انتقال ، حفاری ۱۰ کیلومتر از محل لوله گذاری و تملک محل حفر چاه انجام شده است.
شهرستان هوراند در ۱۷۰ کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال و غرب با شهرستان کلیبر، از سمت شرق با استان اردبیل و از سمت جنوب با شهرستان اهر هم‌جوار است.
انتهای پیام/
خط انتقال آب هوراند ۷۰ درصد پیشرفت دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار