نخبه تبریزی و کارشناس رسمی فیفا مطرح کرد:

پرزنت ربات آنالیز به سرمربی تیم ملی/ تراکتور، اشتباهات تکراری دارد

1402/07/04 - 13:58 - کد خبر: 100234 نسخه چاپی

نصر: نخبه تبریزی و کارشناس رسمی فیفا گفت: تراکتور، اشتباهات تکراری دارد.

به گزارش نصر،  محمود نورانی در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از بی‌برنامگی سرمربی و مسئولان تراکتور گفت: متاسفانه در سایه این بی‌برنامگی و استمرار سیاست‌های اشتباه، شاهد شکست پیاپی این تیم در بازی‌های اخیر خود بودیم.
وی ادامه داد: بازی فله‌ای، نمی‌تواند تراکتور را به موفقیت‌های مورد انتظار هواداران برساند و سرمربی این تیم باید با بررسی و اهمیت‌دادن به نظرات تخصصی کارشناسان امر، از ادامه وضعیت فعلی تیم خودداری کند.
وی اضافه کرد: تکرار اشتباهات، در شان تیمی همچون تراکتور نیست و باید آقای خمز و سایر مسئولان تیم، یک فکر اساسی برای بهبود وضعیت تیم کنند.
کارشناس رسمی فیفا با بیان اینکه انتظار داریم آقای زنوزی علاوه بر حلقه اصلی مشاوران خود از نظرات دلسوزانه سایر کارشناسان و دوستداران فوتبال نیز استفاده نماید عنوان کرد: تجدیدنظر در سبک آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم، یکی از نیازهای فعلی تراکتور و انتظارت جدی هوادارن است که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است.
وی با اشاره به استقبال تیم های مختلف داخلی و خارجی از ربات آنالیز آنلاین اظهار کرد: پیش از هر گونه پرزنت این ربات به تیم های خارجی، در وهله اول تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم که با امیرخان قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال کشورمان در آینده نزدیک، دیداری داشته باشیم.
به گفته نورانی در آینده نزدیک، ربات آنالیزور آنلاین فوتبال به سرمربی و مسئولان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران میز پرزنت خواهد شد.
انتهای پیام/
پرزنت ربات آنالیز به سرمربی تیم ملی/ تراکتور، اشتباهات تکراری دارد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار