رقابت تنگاتنگ مس سونگون با گیتی پسند برای تصاحب صدر جدول فوتسال

1402/07/04 - 13:51 - کد خبر: 100233 نسخه چاپی

نصر: بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران در حالی وارد هفته هشتم می شود که تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان به عنوان ۲ رقیب دیرینه، از همان آغاز رقابت ها خود را به عنوان مدعی معرفی کرده و با تیم های تعقیب کننده فاصله گرفته اند.

به گزارش نصر، این دو تیم در هفت هفته گذشته و در مصاف با حریفان شکستی متحمل نشده اند و گیتی پسند بدون شکست و تساوی در صدر و مس سونگون با ۶ برد و یک تساوی در تعقیب این تیم بوده و رقابت برای تصاحب صدر جدول بین این ۲ تیم بیشتر و داغ تر از ادوار گذشته است.
مس سونگون که با پنج بار قهرمانی، عنوان بهترین تیم لیگ برتر فوتسال را یدک می کشد از همان ابتدا به دنبال کسب ششمین عنوان قهرمانی در رقابت ها بوده و به هیچ عنوان نمی خواهد میدان را برای رقیب دیرینه و اصلی خود، گیتی پسند خالی کند.
در این فصل از رقابت ها و تا پایان هفته هفتم، تیم های مس سونگون و گیتی پسند چهار بار در خانه و سه بار در خارج خانه مقابل حریف خود به میدان رفته اند که نتیجه آن چهار برد خانگی برای مس و گیتی پسند بوده اما در سه بازی خارج از خانه مس سونگون یک تساوی مقابل فولاد زرند ایرانیان داشته و همین ۲ امتیازی که در این بازی از دست رفته فرصت را برای گیتی پسندی که در بازی های خارج از خانه هم موفق و برتر بوده برای صدرنشینی فراهم کرده است.
در هفته هشتم این رقابت ها هر دو تیم برای چهارمین بار در خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند، مس در قم به مصاف آنا صنعت این شهر می رود و گیتی پسند در کرمان به مصاف فولاد زرند ایرانیان می رود که مس سونگون را در این شهر متوقف کرده است.
از دست دادن هر امتیازی در بازی های این فصل به معنی فاصله گرفتن از قهرمانی است و به نظر بازی مستقیم دو تیم در هفته های سیزدهم و بیست و ششم در اصفهان و تبریز، تیم قهرمان بیست و پنجمین دوره را مشخص خواهد کرد.به نظر بازی مستقیم دو تیم در هفته های سیزدهم و بیست و ششم در اصفهان و تبریز، تیم قهرمان بیست و پنجمین دوره را مشخص خواهد کرد.

۶ برد و یک تساوی حاصل کار شاگردان تقی پور
تا به اینجای کار شاگردان اسماعیل تقی پور در مس سونگون ۶ برد و یک تساوی کسب کرده اند و با ۱۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند.
بهترین برد نارنجی پوشان فوتسال دو نتیجه ۶ بر یک مقابل کراپ در خارج از خانه و مقاومت در خانه رقم خورده است و بدترین نتیجه این تیم در کرمان مقابل فولاد زرند بوده که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافته است.
مسی ها در این فصل از رقابت ها، ۶ بر چهار نفت بندرعباس را برده اند، چهار بر سه سن ایچ را مغلوب ساخته اند، چهار بر یک سفیر گفتمان را شکست داده اند و سه بر یک مقابل فرش آرا به برتری رسیده اند و همین نتایج این تیم را در فصلی که گیتی پسند آماده تر از همیشه به نظر می رسد در رده دوم جدول قرار داده است.
شاگردان تقی پور در هفت بازی گذشته ۳۰ گل وارد دروازه حریفان کرده اند و در مقابل ۱۲ گل در درون دروازه خود دیده اند و تفاضل گل آنها مثبت ۱۸ گل است.

هفت برد متوالی و حمله برای قهرمانی
تیم گیتی پسند به عنوان تنها رقیب مس سونگون در این فصل از رقابت ها عملکرد درخشانی داشته و در هفت بازی گذشته در مقابل حریفان به برتری رسیده و با ۲۱ امتیاز کامل در صدر قرار گرفته است.
بهترین برد این تیم نیز با نتیجه ۶ بر یک مقابل مقاومت رقم خورده و ضعیف ترین برد تیم نیز مقابل گهر زمین با نتیجه یک بر صفر رقم خورده است.
شاگردان محمد کشاورز در هفت بازی گذشته مقابل آلومینیوم اراک پنج بر صفر، مقابل نفت بندرعباس پنج بر دو ، مقابل کراپ دو بر صفر، چهار بر سه مقابل سن ایچ و سه بر صفر مقابل سفیر گفتمان صاحب برتری شدند و در این بازی ها ۲۶ گل زده و ۶ گل دریافت کرده اند و تفاضل گل مثبت ۲۰ دارند.

کار سخت مس مقابل آنا صنعت قم
تیم فوتسال مس سونگون در هفته هشتم در قم به مصاف تیم آنا صنعت پاسارگاد این شهر می رود تیمی که با اختلاف پنج امتیاز از مس در رده سوم قرار گرفته و نزدیک ترین تیم به تیم های صدر جدول است.
این تیم از مجموع هفت بازی گذشته چهار برد، دو تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و در خانه باختی نداشته و همه حریفان را شکست داده از این رو شاگردان تقی پور کار دشواری در بازی این هفته پیش رو خواهند داشت.
گیتی پسند نیز در این هفته در کرمان به مصاف فولاد زرند می رود، هر چند این تیم در جدول رده بندی با سه امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته اما تنها تیمی است که مس سونگون را متوقف کرده و به تساوی یک بر یک دست یافته است.
شاگردان کشاورز با اشرافیت کامل به این موضوع، خود را برای بازی این هفته و غافل گیر نشدن مقابل حریف ته جدولی آماده می کنند تا ضمن کسب هشتمین برد متوالی، جایگاه خود در صدر جدول را محکم تر کنند.
در سایر بازی ها این هفته که به طور همزمان برگزار می شود تیم های سن ایچ ساوه با کراپ الوند، آلومینیوم اراک با مقاومت البرز، پوشاک حافظ ساری با شهرداری ساوه، سفیر گفتمان با پالایش نفت بندرعباس و فرش آرا با گهر زمین سیرجان ساعت ۱۶ هفتم مهر ماه مقابل هم قرار می گیرند.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته هفتم، گیتی پسند با ۲۱، مس سونگون با ۱۹ و آنا صنعت با ۱۴ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند و تیم های فولاد زرند با سه و پوشاک حافظ ساری با یک امتیاز در رده های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند.
انتهای پیام/
رقابت تنگاتنگ مس سونگون با گیتی پسند برای تصاحب صدر جدول فوتسال خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار