نیکوخصلت در صحن شورا:

سیستم شهرداری عادت کرده است کیفیت را فدا کند/ آسفالت ها پس از دو سال ترک می خورند

1398/02/05 - 17:10 - کد خبر: 1002 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در صحن شورا گفت:سیستم شهرداری عادت کرده است کیفیت را فدا کند.

به گزارش نصر، سعید نیکوخصلت در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص وضعیت آسفالت خیابان های تبریز با بیان اینکه هر منطقه از تبریز باید یک نماینده شورا داشته باشد، گفت: هر عضو شورا به‌عنوان نماینده آن منطقه انتخاب شده و پاسخ‌گوی توسعه منطقه‌ای آن شهرداری باشد.

وی افزود:تبریز وضعیتی بسته دارد و با رشد جمعیت مواجه نیست و باید آسیب‌شناسی اجتماعی صورت گیرد تا تاثیر روابط قبیله‌ای و عشیره‌ای در توسعه تبریز کاهش یابد.

نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در صحن شورا ادامه داد: به‌نظر می‌رسد آسفالت‌ریزی یک ابزار انتخاباتی است و در این راستا اگر کیفیت فدای کمیت شود، وقوع مشکل گریزناپذیر است.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی با دوچرخه از محله‌های رای‌خیز و انتخاباتی داشتم بیشتر آسفالت‌های انجام گرفته پس از دو سه سال ترک برداشته‌اند، اظهار داشت: این اتفاق نشان می‌دهد که در موعد انتخابات تحت فشارهای انتخاباتی چنین عملکردهایی روی گرفته است.

با تاکید بر اینکه نظارت و مطالبه‌گری باید بر حسب کیفیت وعدالت صورت گیرد نه رفع تکلیف، افزود: آسفالت‌ ریزی یک رفتار و فرهنگ است و برای آن فقط گفتن کافی نیست و پرسنل و پیمانکاران شهرداری نیز این موضوع را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

وی اضافه کرد: سیستم شهرداری عادت کرده است کیفیت را فدا کند.

نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در صحن شورا گفت:انتظاری که ما داریم مانند این است که در تیم ورزشی مربی به بازیکن تمرین نمی دهد اما روز مسابقه انتظار برد وی را دارد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: بافت فرهنگی و اجتماعی تبریز متفاوت با شهرهای دیگر است و نیازمند برنامه ریزی مختص خود است.

انتهای پیام/

سیستم شهرداری عادت کرده است کیفیت را فدا کند/ آسفالت ها پس از دو سال ترک می خورند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار