برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت در تبریز

1402/07/02 - 11:21 - کد خبر: 100114 نسخه چاپی

نصر: مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت حسین اجاقی در مسجد نظیروندی تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت حسین اجاقی با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، مردم شهیدپرور و مسئولان استانی، جمعی از مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه سازمان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری، کارشنای مذهبی، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین اجاقی و شهدای مدافع امنیت استان آذربایجان شرقی، گفت: کلید واژه نگهبانی از دین، شهادت و امامت است و از عقاید شیعه به شمار می‌آید.
وی افزود: شهدا دین را نگه داشته‌اند و ما هم باید آماده باشیم تا جان عزیزمان را برای دین اسلام فدا کنیم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اگر ایستاده‌ایم همین شهدا هستند که آن را نگه داشته‌اند.
حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: مجلس شهید مجلس عشق و پرورش جوانانی برای ادامه راه شهدا است شهیدی که جان عزیزش را در راه اعتلای دین و انقلاب فدا می‌کند و مایه مباهات و افتخار کشور و خانواده‌اش می‌شود.
در این مراسم از پوستر مستند مدافعان امنیت استان رونمایی شد، شهید حسین اجاقی از بسیجیان جهادگر شهر تبریز سال گذشته ۳۰ شهریور در جریان مقابله با اغتشاشات فتنه‌گران ضدانقلاب و حین دفاع از امنیت مردم از سوی آشوبگران مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
انتهای پیام/
برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار