رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی خبر داد:

آغاز ثبت نام یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ + فیلم

1402/07/01 - 18:44 - کد خبر: 100102 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی گفت: یازدهمین دوره از نمایشگاه رینوتکس در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و حضور در رویدادها، از تاریخ اول مهر ماه لغایت ۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ میتوانند ثبت نام کنند.

به گزارش نصر، رضا کریملو در اولین نشست خبری یازدهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۳) با اشاره به اینکه امسال رینوتکس وارد یازدهمین سال از فعالیت خود می شود، گفت: همکاری بخش دولتی، خصوصی، صنعت، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و فناوران می توان حرکتی بروز و قوی در برگزاری نمایشگاه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه چشم انداز اولیه از این دوره نمایشگاه  برگزاری در سطح ملی و بین المللی است، گفت: هدف داریم، رینوتکس ۲۰۲۳ را با تجربه حضور کشورهای همسایه کلید بزنیم تا در دوره های بعدی نیز قدمی برای بین المللی شدن این رویداد برداریم.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: امسال نیز همزمان با نمایشگاه، رویدادهای جانبی دیگری  تعریف شده است 
وی تاکید کرد: نمایشگاه رینوتکس از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکتها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه ها دعوت میشود تا در این نمایشگاه حضور یابند.
 

وی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ اول مهر ماه لغایت ۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی  www.rinotex.ir به ثبت نام کنند.
رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۷۱۰ طرح ثبت نام کردند و از این تعداد ۷۱۰ طرح در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدگنندگان قرار گرفت، افزود: پیش بینی می شود در یازدهمین دوره این نمایشگاه میزبان هزار طرح فناورانه و همچنین حضور پررنگ تر دانش آموزان باشیم.
وی برگزاری بیش از ۷۰ رویداد جانبی در حوزه‌های مختلف همزمان با نمایشگاه اشاره کرد و گفت:در این دوره رویدادهای جامع و فرایند محور، در قالب همایش و سمینار و گردهمایی،ورکشاپ و کارگاه های اموزشی و جشنواره های مختلف با همکاری کارگزارهای تخصصی و اهداف مسئله محور از جمله بحران اب، مدیریت بحران و... برگزار خواهد شد.
 

وی در ادامه به اهداف برگزاری رینوتکس اشاره کرد و گفت: جذب و پرورش ایده های نوآورانه و فناوری کاربردی، ایجاد بستری مناسب برای شبکه سازی میان فناوران و بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، کمک به تجاری سازی فناوری، شناسایی و حمایت از فناوری های برتر کشور و کمک به برندسازی آنها، شناسایی نیازهای فناورانه صنایع کشور و تلاش برای ارتقای فناوری آنها از اهداف یازدهمین دوره برگزاری رینوتکس است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه در بخش های ایده فناورانه طرح (استارتاپی)، توسعه و تجاری سازی، فروش محصولات و خدمات دانش بنیان، خدمات تجاری سازی و مشاوره ویژه شرکتها سازمانها و نهادهای خدماتی و حمایتی) و ارائه نیازمندی های فناورانه برگزار خواهد شد و به ۱۳ زون تخصصی خودرو و حمل و نقل،صنایع دفاعی، صنایع خلاق، شهر هوشمند،  نفت گاز و انرژی، لوازم خانگی،سلامت و بهداشت، صنایع غذایی کشاورزی و دامپروری،محیط زیست و آب،سرمایه گذاری و تجاری سازی،صنایع معدنی و ساختمانی،نوآوری و فناوری های آینده تقسیم می شود.


انتهای پیام/
آغاز ثبت نام یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ + فیلم گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار