رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر:

حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستور کار شورای شهر تبریز است

1402/07/01 - 15:11 - کد خبر: 100088 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنری از جمله موارد مورد توجه این نهاد در تبریز است.

به گزارش نصر، غلامرضا احمدی در همایش خوشنویسی "کلک خیال انگیز" که با حضور هنرمندان ممتاز با کتابت اشعار استاد شهریار برگزار شد، خاطرنشان کرد: لازم است از فضای ایجاد شده برای تولید آثار برجسته و ارزشمند هنری و خوشنویسی صمیمانه قدردانی کرده و از این‌که بستری برای مرور داشته‌های تاریخی و فرهنگی شهر فراهم شده، سپاسگزاری کنم.
وی اضافه کرد: این زمینه، بستری مناسب برای تجلیل از هنرمندان و خوشنویسان تبریز است که در راستای ماندگارتر کردن اشعار استاد تلاش می‌کنند.
وی ضمن تمجید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای فعالیت‌های متنوع در سطح شهر، ادامه داد: شورای اسلامی شهر تبریز، از تولید آثار فاخر با موضوعات مرتبط با فرهنگ و تاریخ تبریز، تجلیل و از هنرمندان حمایت می‌کند.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در جریان این همایش از فضاسازی لازم برای بهره‌مندی از اشعار استاد شهریار در سطح شهر خبر داد.
امیر نصیربیگی با اشاره به ظرفیت غنی معنایی و محتوایی اشعار استاد شهریار، اظهار کرد: همراهی دلگرم کننده هنرمندان از جمله هنرمندان برجسته خوشنویس شهر با رویدادهای هنری، فرصتی ممتاز در راستای نمایش اشعار استاد شهریار در سطح شهر را فراهم می‌آورد.
وی با اشاره به برنامه‌های مرتبط با استاد شهریار، افزود: یکی از نشانه‌های اثربخشی اقدامات شهری، حضور مصادیق مختلف هنری در متن زندگی مردم است و همایش‌های موضوعی، هنری و ادبی راهکاری برای محتواهای در این رابطه است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطرنشان کرد: آثاری که در همایش اخیر کتابت شده‌اند، از ماندگارترین آثار در فضاسازی شهری خواهند بود و زمینه برای نمایش آنها در فضای عمومی و مانوس‌تر کردن شهروندان با آثار خوشنوسی و مرور اشعار استاد فراهم شود.
انتهای پیام/
حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستور کار شورای شهر تبریز است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار