استاندار آذربایجان شرقی؛

تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی اهتمام دولت است

1402/07/01 - 10:18 - کد خبر: 100057 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش خبر داد.

به گزارش نصر، در پیام « عابدین خرّم » آمده است: مهر ماه، یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهار تعلیم و تربیت مهیا می‌شوند و بدون وقفه برای حضور در خانه دوم خود لحظه شماری می‌کنند.
وی اظهار کرده است: بسیار خرسندیم که در آغازین روز سال تحصیلی جاری، طنین دلنواز مهدویت را حس می کنیم و این زیباترین صحنه بهشتی در دنیای خاکی است تا امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.
خرم خاطرنشان کرده است: مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود آنان به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت و حضور این عزیزان در مدارس آغاز روییدن کتاب بر دستان پاک سرشت ترین انسان هاست که فردای جامعه را خواهند ساخت.
وی متذکر شده است: ایران اسلامی نیز برای نیل به هدف های متعالی خود که در راستای پویایی و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده، چشم به تلاش جوانان و نوجوانانی دوخته است که برای رسیدن به این مرحله از زندگی و شروع دوباره فصل تحصیل، لحظه شماری کرده اند.
خرم اظهار کرده است: در دولت مردمی سیزدهم تلاش شده است تا با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش، زمینه رشد تمام ساحتی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شود و با همکاری فرابخشی شاهد ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی باشیم.
انتهای پیام/

استاندار آذربایجان شرقی آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن و فرا رسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دل ها را به معلمان، والدین و دانش آموزان تبریک گفته و آرزوی توفیق و سلامتی زیر سایه ولایت و توجهات امام زمان(عج) را برای همه عزیزان خواستار شده است.
تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی اهتمام دولت است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار