خبر/

صعود موقت مس سونگون به صدر جدول لیگ برتر فوتسال

1402/06/31 - 18:46 - کد خبر: 100034 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون سه بر یک مهمان خود فرش آرا مشهد را مغلوب کرده و موقتاً به صدر جدول برگشت.

به گزارش نصر، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و فرش آرا مشهد از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار شد.
در نیمه نخست این بازی شاگردان تقی پور فعل خواستن را صرف کردند و ۳ گل در دقایق ۸ ،۹ و ۱۸ توسط حسین سبزی، مجتبی پارساپور و مرتضی عزتی برای مس گلزنی کردند.
همچنین محمد کمیل جاهدی دقیقه ۱۹ توانست دروازه علی رضا صمیمی را باز کند و تک گل تیم فرش آرا را بدست آورند.
نیمه دوم تیم فرش آرا بازی رو به جلویی را از خودش به نمایش گذاشت و برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد ولی تا پایان بازی نتوانست نتیجه را تغییر بدهد.
تیم داوری این بازی را فرزین صالح، علی اکبر قاسمی، هادی لطفی، مهدی کرد و یحیی حسینی تالاری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
از حواشی بازی می‌توان به تجلیل باشگاه مس سونگون در بین نیمه از مهدی رستمی‌ها، مجتبی پارسا پور و بهروز عظیمی به عنوان نمایندگان تیم مس سونگون در تیم ملی فوتسال توسط یاسر نجف زاده مدیرعامل باشگاه مس، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز و سعید نیکو خصلت اشاره کرد.
همچنین دقایق از بازی بدلیل اعتراض تیم فرش آرا به برخورد هواداران حاضر در سکوی پشت تیم متوقف شد که با میانجی گری فرهاد فخیم ختم به خیر شد.
تیم مس با برد امروز مقابل فرش آرا ۱۹ امتیازی شده و موقتاً به صدر جدول باز گشت تا فردا نتیجه بازی تیم‌های گیتی پسند و سفیر گفتمان تهران مشخص بشود.
انتهای پیام/
صعود موقت مس سونگون به صدر جدول لیگ برتر فوتسال خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار