سرمربی تیم فوتسال مس‌ سونگون ورزقان؛

محکوم به برد در تمام بازی‌ ها هستیم

1402/06/31 - 17:34 - کد خبر: 100029 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان می‌گوید تیمش محکوم به کسب پیروزی در تمام بازی‌هاست.

به گزارش نصر، اسماعیل تقی‌پور روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم فرش آرا بابت حضور در تبریز خوشامد می گویم. امیدوارم فردا بازی زیبایی شاهد باشیم که با برد ما همراه باشد. کسب سه امتیاز را در دستور کارمان قرار دادیم و همان طور که همیشه گفته‌ام به عنوان مدعی قهرمانی بدون توجه به نام تیم‌ها محکوم به کسب سه امتیاز در همه بازی ها هستیم.
او گفت: تمریناتمان را با وجود تعطیلی دو هفته‌ای لیگ، خیلی زود از سر گرفتیم تا با کار کردن روی نقاط ضعفی که در طول شش هفته اول داشتیم با آمادگی بیشتری به مسابقات برگردیم. خوشبختانه تا حد زیادی به اهدافی که داشتیم رسیدیم و انشالله فردا می رویم تا با کسب یک برد شیرین هوادارانمان را خوشحال کنیم.
تقی‌پور ادامه داد: ملی پوشانمان را فردا خواهیم داشت اما با توجه به اینکه آنها ظهر روز گذشته به تبریز رسیدند فقط فرصت ریکاوری داشتند و تمرین تاکتیکی انجام ندادند. این موضوع و محرومیت دو بازیکن روی کاغذ کار را سخت می کند اما بزرگترین مزیت تیم ما این است که به فرد متکی نیست و ستاره های تعیین کننده ای داریم که هر لحظه بتوانیم روی درخشش‌شان حساب باز کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان گفت: دوست داشتیم این بازی با یک روز تاخیر برگزار شود البته صحبت ها در این مورد را مدیر تیم انجام دادند و من می خواهم در حوزه فنی اظهار نظر کنم. فقط مثل همیشه درخواستم این است که همه چیز عادلانه پیش برود تا در میدانی سالم و برابر، جایگاه ها تعیین شود.
مس‌سونگون ورزقان در تقابلی از هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۱ شهریور در سالن پورشریفی تبریز مقابل فرش‌آرا مشهد صف‌آرایی می‌کند.
انتهای پیام/
محکوم به برد در تمام بازی‌ ها هستیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار