فارسی خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای در مراغه

1402/06/31 - 13:32 - کد خبر: 100028 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲سارق حرفه‌ای با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فارسی گفت: در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی خالی از سکنه و داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری۱۲ قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنی ماموران سرانجام۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۱۲ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل انواع سیم کابل و انواع شیر آلات و... کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمین با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ضمن هشدار به صاحبان منازل خالی از سکنه و در حال ساخت از آنان خواست ضمن استفاده از نگهبان پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از منازل خود استفاده نمی‌نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مداربسته و حفاظ محکم درب‌ها فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان حرفه‌ای در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار