رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور؛

اولویت اصلی دولت‌ها کاهش فقر و‌ توسعه اشتغال باشد

1402/06/31 - 11:30 - کد خبر: 100022 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: این پروژه بعد از گذشت ۱۶ سال در دولت‌های مختلف با اعتبار بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال هزینه، فرصت مغتنمی برای کشور ‌‌جوانان است.

به گزارش نصر، “مهرداد عظیمی” در آئین افتتاح بزرگترین مرکز سنجش و صلاحیت حرفه‌ای کشور در شهر یاغچیان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران آذربایجان شرقی گفت: افتتاح این مرکز ماحصل یک‌تصمیم درست مدیریتی بود؛ وقتی نوجوانان، جوانان، برادران ‌‌و خواهران این کشور از ظرفیت این مرکز استفاده کرده، آموزش دیده و‌ سنجش می‌شوند متوجه و‌مطمعن می‌شویم که یک‌تصمیم درست مدیریتی چقدر در حوزه‌های مختلف مخصوصا اشتغال جوانان تاثیر گذار است.
وی با بیان‌اینکه یکی از راهبردهای این‌دولت، اتمام ‌پروژه‌های نیمه تمام است، ابراز کرد: وقتی یک حرکت درست در کشور انجام می‌گیرد، لازم است آن را به دور از سیاست زدگی در راستای حمایت تبلیغ کنیم و‌ باید به بیت المال احترام بگذاریم.
عظیمی تصریح کرد: در این دولت این پنجمین مرکز تخصصی سنجش صلاحیت کشور است که در تبریز به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان‌اینکه باید اولویت اصلی همه دولت‌ها کاهش فقر و‌ توسعه اشتغال باشد، تاکید کرد: سازمان‌ آموزش فنی حرفه‌ای متولی آموزش است نه متولی اشتغال اما با این حال همه ما دراین کشور یک‌مجموعه به هم پیوسطه هستیم و باید به همدیگر کمک کنیم.

دنیای حال و‌ آینده دنیای مهارت است
وی با اشاره به اینکه دنیای حال و‌ آینده دنیای مهارت است، ادامه داد: امروز حل مشکل اشتغال مسیر دیگری را باید طی کند ما متاثر از تکنولوژی هستیم و در دهه آینده حداقل ۵۰ درصد اشتغال به حوزه فناوری ارتباط پیدا می‌کند.
عظیمی گفت: این سازمان با بیش از ۱۲ هزار نفر همکار متعهد ‌‌و متخصص، توان حل آمده مشکلات را دارند در حالی که فقط نیازمند توجه هستند.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور در پایان اذعان کرد: امروز برنامه هفتم‌توسعه به صحن مجلس می رود و امیدواریم حمایت نمایندگان‌محترم در این راستا ادامه دار باشد.
انتهای پیام/
اولویت اصلی دولت‌ها کاهش فقر و‌ توسعه اشتغال باشد سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار