کسب رتبه های برتر کشور توسط هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی

1402/06/30 - 17:08 - کد خبر: 100011 نسخه چاپی

نصر: هیات تیراندازی با کمان استان مقام های برتر کشور را در حوزه های مختلف ارزیابی فدراسیون بدست آورد.

به گزارش نصر، بر اساس اعلام رتبه بندی های صورت گرفته از طرف فدراسیون تیراندازی با کمان کشور، هیات تیراندازی با کمان کشور مقام های برتر را در حوزه های مختلف کسب کرد.
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته کمیته استعدادیابی هیات تیراندازی با کمان استان توانست با کسب بیشترین امتیاز در رتبه اول کشور قرار گیرد.
همچنین تعداد کمانداران حاضر در ترکیب تیم ملی و تعداد کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی یکی دیگر از آیتم های گزارش شده توسط فدراسیون تیراندازی با کمان کشور بود که در هر دو جدول استان آذربایجان شرقی در رده های برتر قرار گرفت.
آذربایجان شرقی در بخش دعوت به اردوی تیم ملی با ۴ کماندار در رتبه سوم و در بخش عضویت در تیم ملی با ۳ عضویت پس از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفت.
در حوزه داوران نیز آذربایجان شرقی با ثبت ۱۳ داور فعال در بخش بانوان مقام سوم و با ۱۹ داور فعال در بخش آقایان رتبه اول کشور را کسب کرد که در مجموع با فعالیت ۳۲ داور پس از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفت.
گفتنی است بر اساس آخرین ارزیابی اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان کشور در تاریخ 30 شهریور1402، هیات تیراندازی با کمان کشور در مجموع با کسب 630 امتیاز رتبه سوم را در بین استان های برخوردار بدست آورد.
انتهای پیام/
کسب رتبه های برتر کشور توسط هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار