ویدئو/

فیلم | لغو عمل‌های بیمارستان شهدای تبریز و بلاتکلیفی بیماران

دانلود فایل ویدیو

نصر: به دنبال خراب شدن دستگاه CR بیمارستان شهدای تبریز ؛ تمام عمل های جراحی این بیمارستان طی چهار روز گذشته لغو و بیماران با سختی های فراوانی مواجه اند. ▫️به گفته همراه یکی از بیماران مسئولان بیمارستان در برابر اعتراض مراجعان اعلام می کنند: تا رفع خرابی دستگاه CR بیمارستان امکان انجام جراحی وجود ندارد و تا پنج شنبه که تکنسین های رفع خرابی این دستگاه از تهران به تبریز بیایند باید منتظر ماند!

13:42 1401/04/13

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   رامین   سال پیش  

بنده به دلیل عفونت استخوان فمور پدرم دو ماه در این بیمارستان بستری بودم و از نزدیک شاهد یکسری مسائل بودم که شاید در برخورد اول به چشم نیاد و واضح نباشه اولش عدم تناسب پرسنل و تعداد بیمار و تخت هست شما کجای دنیا دیدی که یک بخش ۴۶ تخت داشته باشه ؟ تازه همون ۴۶ تخت هم از آخرای شب پر میشن و مریضا تو راهرو بستری میشن که بنده شاهد تعداد حدود ۶۰ بیمار هم بودم با ۴ پرستار !!! این تقسیم بندی و تخصیص نیرو رو چه کسی و با چه حسابی انجام میده ؟ شما جای پرسنل اونجا باش برای هر ۶۰ بیمار یک نفر هم همراه درنظر بگیر میشه ۱۲۰ نفر که حالت عادی ندارن و بخاطر بیماری خودشون یا عزیزشون کلافن و متاسفانه و متاسفانه آگاه به هیچی نیستن و فقط خودشون و بیمارشون رو در اولویت میبینن ..اونی که باعث و بانی این افتضاحات هست کسی نیست جز رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی که پیش بینی های لازم رو انجام نداده ..امکانات اختصاص نداده ، پرسنل اختصاص نداده ، تخت اختصاص نداده ..بیشتر از نصف فضای بیمارستان شهدا ، رو چمن کاشتن ..چمن به چه درد بیمار میخوره ؟ بهتر نبود به جای چمن کاری بخش جدید احداث بشه و مریض تو سالن نخوابه ؟!!! من بارها به مدیریت و سوپروایزر مراجعه کردم و شکایت کردم ولی اونا چیزی دستشون نیست اونا نمیتونن چیزی به بیمارستان اضافه یا کم کنن دانشگاه علوم پزشکی باید کاری بکنه که نمیکنه نه تقصیر پزشکه نه پرستار نه بیمارستان نه بیمار  ..اونا با فول ظرفیت دارن کار میکنن اونی که مریض و پرنسل و بیمارستان به خیالش نیست دانشگاه علوم‌ پزشکیه و متاسفانه مردم راه اعتراض کردنو بلد نیستن دارن از چیزی گله میکنن که خود بیمارستان و پرسنل بدتر از همراه و بیمار گریبان گیرش هست اگه مردم راه اعتراض کردن و حق خواهیشونو بلد بودن هم به خواسته هاشون میرسیدن هم اونی که از روی ناچاری جای ۵ نفر داره کار میکنه رو دلسرد نمیکردن ..پرسنل به شدت کمه امکانات به شدت کمه ولی من دیدم که پرسنل هر چی در توان داشتن کار کردن و تو اون بل بشو به تک تک بیمارا رسیدن ولی باز هم یه نفر نمیتونه بیشتر از یه نفر باشه پرسنل نمیتونن برای بیمارستان امکانات بخرن ..من تو اون دوماه با یکی دو نفرشون همصحبت شدم اونا هم یکی ان مثل من و شما و مشکلاتشون از جنس من و شماست ..من و شما یه شیفت هم دووم نمیاریم و نمیتونم خوش اخلاق تر از اونا باشیم فقط چاره ش اینه اعتراضمونو به گوش کسی برسونیم که وظیفشه مشکل رو حل کنه با عربده و فحاشی تو بیمارستان فقط عصبانیتمونو سر کسی خالی میکنیم که مثل من و شما ناچاره

پاسخ   ناصر   سال پیش  

از کرامات و نعمات وابستگی همه چیز به تهران یکی هم همین است که با یک خرابی دریکی از دستگاه ها مردم نیازمند به عمل جراحی به امان خدا و فیس افاده آقایان تعمیرکار ارسالی از تهران با تاخیر غیر قابل فهم سپرده می شوند.
پژوهشیار