خبر/
نصر: کمتر از ۱۲ ساعت پس از طرح مطالبات شهروندان سهند درباره لزوم استمرار خدمات حملونقل ارزانقیمت، با پیگیری دکتر فیروزیان شهردار سهند و هماهنگی مدیریت حملونقل عمومی شهرداری، تردد و جابهجایی مسافران با اتوبوسها از آزادراه بار دیگر از سر گرفته شد؛ خبری خوش که با استقبال شهروندان این شهر همراه شده است.