مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

پاداش نقدی سه میلیارد ریالی برای مدال آوران آذربایجان شرقی از هانگژو

1402/06/28 - 14:06 - کد خبر: 99859 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ورزشکاران استان حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو چین در صورت کسب مدال از یک تا سه میلیارد ریال پاداش نقدی دریافت می‌کنند.

به گزارش نصر، «حبیب ستوده نژاد» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: این اداره کل هم از نظر مادی و هم امکانات سخت افزاری در کنار ورزشکاران استان حاضر در بازی های آسیایی بوده و برای ورزشکاران طلایی سه میلیارد ریال و برای دریافت کننده های مدال نقره ۲ و برنز یک میلیارد ریال پاداش نقدی پرداخت خواهد کرد.
وی ادامه داد: ورزشکاران استان در ۹ رشته ورزشی مختلف موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در این بازی ها شده اند که شامل تیراندازی با کمان، دوومیدانی(۴۰۰ متر با مانع)، شطرنج، شمشیربازی، وزنه برداری و دوچرخه سواری در انفرادی و والیبال، بسکتبال و هندبال در تیمی است.
ستوده نژاد افزود: همچنین فرید دژم خوی از آذربایجان شرقی به عنوان مربی در رشته کشتی آزاد در بازی های آسیایی حضور دارد.
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی(۱۹ شهریور تا سوم مهرماه ۱۴۰۱) در هانگژو چین برگزار شود که به‌دلیل افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور، به‌تعویق افتاد و این رویداد ورزشی، ۲۳ سپتامبر تا هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (اول تا ۱۶مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می شود.
چین برای سومین بار میزبانی این رویداد را عهده دار است و پیش از این پکن در سال ۱۹۹۰ و گوانگژو در سال ۲۰۱۰ میزبان این رویداد بوده اند.
انتهای پیام/
پاداش نقدی سه میلیارد ریالی برای مدال آوران آذربایجان شرقی از هانگژو خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار