گزارش آگهی/

اپیزرو، پرافتخار ترین آموزشگاه قبولی تیزهوشان و رتبه های برتر

1402/06/20 - 19:50 - کد خبر: 99546 نسخه چاپی

نصر: همایش تجلیل از دانش آموزان نمونه ، آموزشگاه نابغه(اپیزرو) در تالار پتروشیمی تبریز با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش نصر، مسعود آتش پز مدیر حوزه مجازی آموزشگاه نابغه (اپیزرو) و دبیر ریاضی تیزهوشان و کنکور ، در حاشیه این همایش با بیان اینکه این مجموعه از سال  ۱۳۷۹ در تبریز تاسیس شد و بالغ بر ۲۳ سال فعالیت کرده است، گفت: از افتخارات این موسسه این است که بالاترین نمره قبولی در تیزهوشان را به خود اختصاص داده و حدود پنج سال است که فعالیت خود را در حوزه کنکور شروع کرده است.
 

وی اضافه کرد: رتبه تک رقمی سال ۱۴۰۲ و رتبه دو رقمی کنکور سال گذشته از افتخارات این آموزشگاه  است.
وی با اشاره به اینکه این موسسه یک اکوسیستم آموزشی مناسبی را برای داوطلبان ایجاد کرده است که به مدارس و دانشگاه های دلخواه خود دست یابند، افزود: امسال ۲۲۶ نفر در آزمون تیزهوشان قبول شده اند و ۲۴ نفر رتبه دو و سه رقمی کنکور از این آموزشگاه بودند.
 

آتش پز اضافه کرد: مجموع اپیزرو به صورت آنلاین از تمامی نقاط کشور و مجموعه نابغه به صورت حضوری برگزار می شود که اساتید نتیجه خوبی از تدریس خود گرفته اند و به عنوان نمونه به دیگر شهرستان ها معرفی می شوند.
 

وی افزود: این موسسه دارای ۴۳ آموزگار از مقطع ابتدایی تا کنکور را پشتیبانی می کنند.
شایان ذکر است، شعار این آموزشگاه برتر در تدریس آنلاین و حضوری «اکثر تیزهوشان شهر در آموزشگاه نابغه اند» عنوان دارد و پر افتخار ترین آموزشگاه آنلاین کشور در قبولی تیزهوشان شناخته می شود.


رحمان آقایی از اساتید مجرب آموزشگاه اپیزرو در گفتگو با نصر، با بیان اینکه امسال ۲۲۰ نفر از دانش آموزان این آموزشگاه راهی مدارس تیزهوشان شدند، گفت: من مربی هوش و استعداد تحلیلی هستم و این درس در چند سال اخیر وارد ایران شده است و درصد پاسخ دهی به آن در آزمون های ورودی به تیزهوشان اثر گذار است.
 

 وی با بیان اینکه اپیزرو با تعداد قبولی های خود که با برگزاری همایش و تجلیل اثبات کرده ایم و در آمار و ارقام خلاصه نمی شود، افزود: درصد درس هوش و استعداد 100 درصد در آزمون تیزهوشان ششم و  ۵۰ درصد در تیزهوشان نهم تاثیر گذار است ودانش اموز برای موفقت در آن باید به تکنیک های لازم مسلط باشد تا علاقمند شود.
این جوان خوش استعداد و مربی رسمی آموزش و پرورش گفت: مطالب و جزوات آموزشگاه نابغه با تغییر جزء ی در امتحانات آمد بود.
اپیزرو، پرافتخار ترین آموزشگاه قبولی تیزهوشان و رتبه های برتر گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   امیرحسین   11 ماه پیش  

بهترین👌👌
پژوهشیار