مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی:

تراکتورهای تولیدی در ایران استانداردهای روسیه را پاس کرد

1401/11/17 - 14:08 - کد خبر: 86776 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از دریافت گواهی استاندارد کشور روسیه برای محصولات تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال37 میلیون دلار به بیش از 25 کشور دنیا صادرات صورت گرفت.

به گزارش نصر، مصطفی وحیدزاده، دوشنبه 17 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین گروه از کارشناسان کشور روسیه متشکل از ۱۳ نفر از استان‌های سن پترزبورگ و گرس نوا، دوره های آموزشی سرویس و نگهداری تراکتورهای ایرانی را طی ۱۷ روز در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طی کردند.
وی افزود: این کارشناسان دوره های موتور، سیستم هیدرولیک، گیربکس، سیستم الکترونیک، کابین و ... را در این مدت گذرانده‌اند و با توجه به استقبالی که از تراکتورهای ایرانی در روسیه وجود دارد و براساس برنامه‌ریزی که برای داشتن شبکه فروش و خدمات پس از فروش در بالغ بر ۸۰ استان روسیه صورت گرفته این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده گروه‌های دیگری از کارشناسان روسی برای حضور در این دوره‌ها به ایران و تراکتورسازی سفر خواهند کرد.

تراکتورهای تولیدی در ایران استانداردهای روسیه را پاس کرد
وی از دریافت گواهی استاندارد کشور روسیه برای محصولات تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش خبر داد و اضافه کرد: تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی برای حضور در بازار روسیه باید استانداردهای این کشور را پاس می‌کردند که این امر اتفاق افتاد و با دریافت این گواهینامه در واقع حضور تراکتورهای ایرانی در منطقه اورآسیا تسهیل شد.
وحیدزاده تاکید کرد: تراکتورهای نمونه به کشور روسیه ارسال و در حال حاضر در مزارع این کشور به کار گرفته شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش شاهد افزایش حضور تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی در اکثر استان‌های روسیه باشیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران، وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ درصد تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی به صادرات اختصاص یافته و در عین حال طی ۱۰ ماهه گذشته انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته‌گری، قطعات یدکی و ... به ارزش ۳۷ میلیون دلار به بیش از ۲۵ کشور دنیا صادرات صورت گرفته که ۲۶ میلیون دلار آن صرفاً از محل صادرات محصول اصلی یعنی تراکتور بوده و رشد ۱۲۲ درصدی ارز آوری کل گروه این مجموعه برای کشور در مقایسه با سال گذشته از ثمرات رشد اقتصادی در این مجموعه صنعتی تاثیرگذار کشور می‌باشد.
انتهای پیام/
تراکتورهای تولیدی در ایران استانداردهای روسیه را پاس کرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار