بیکاری لاله های نارنجی در نقل‌وانتقالات

1401/09/02 - 09:12 - کد خبر: 81213 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نقل و انتقالاتی نیم‌فصل بازیکنی را به خدمت نگرفته است و نیم فصل دوم لیگ برتر را بدون جذب بازیکن جدید آغاز خواهد کرد.

به گزارش نصر، نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ۲۱ آبان ماه آغاز و به مدت ۱۲ روز ادامه پیدا کرد، اما قهرمان نیم‌فصل در این فرصت پیش‌آمده هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت و ترجیح می‌دهد با بازیکنانی که در اختیار دارد در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها حضور پیدا کند.
این درحالی است که سعید تقی‌زاده، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در طی روز های اخیر اظهار داشته است که تیمش به دنبال کسب بازیکن خارجی بود که این امر به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی شرکت ملی مس محقق نشده و مس هیچ بازیکنی را در بازار نقل و انتقالاتی نیم‌فصل به جمع بازیکنان خود اضافه نکرده است.
این در حالی است که مس سونگون ورزقان که عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به حساب می‌آید و امسال با قرار گیری در مسیر قهرمانی می‌خواهد، با جبران مافات اشتباهات فصل گذشته خود جام را از چنگ اصفهانی ها بیرون بیاورد.
لاله های نارنجی دیار آذربایجان، برای کسب عنوان قهرمانی ۱۳ دیدار حساس و فینال گونه را پیش رو خود دارند و باید از این بازی ها امتیاز های لازم را برای بقا در صدرجدول و همچنین آوردن جام به آذربایجان به دست بیاورد.
شاگردان تقی‌پور، به خوبی می‌دانند که در مسیر قهرمانی، حریفانی همچون کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان را نیز به همراه دارند که بیخ گوش لاله های نارنجی دیار آذربایجان به دنبال به چنگ آوردن صدر جدول هستند.
هر چند مسی ها برای خرید بازیکن زمانی کمی را در اختیار داشتند و به گفته سرمربی این تیم این تمرکزشان را روی آغاز نیم‌فصل دوم گذاشته‌اند، اما باید دید که این موضوع در نهایت چه تاثیری در روند عملکرد مسی ها در ادامه لیگ خواهد داشت.
انتهای پیام/
بیکاری لاله های نارنجی در نقل‌وانتقالات خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار