خبر/

همت سازمان بهزیستی برای از کار انداختن موتور تولید فقر

1401/08/17 - 11:49 - کد خبر: 79960 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی توفیق دارد که در بین حفظ کرامت نفس و عزت درخصوص جامعه هدف تمام اهتمام خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت آسیب‌های اجتماعی به کار گیرد.

به گزارش نصر، علی محمد قادری در نشست علمی_تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: آنچه که در بهزیستی به عنوان سازمان امدادی و حمایتی کشور مطرح است، خدمت مستمر و موثر به جامعه ایرانی است که بیش از هفت میلیون نفر مخاطب دارد. 
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی  میراث ارزشمند شهید دکتر فیاض است، ادامه داد: سازمان بهزیستی توفیق دارد که در بین حفظ کرامت نفس و عزت درخصوص جامعه هدف تمام اهتمام خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت آسیب‌های اجتماعی به کار گیرد. 
رییس سازمان بهزیستی گفت: در برهه حساس کنونی کشور که نیاز است دغدغه محرومین و مستضعفان بیش از پیش شنیده شود و البته کوشش شبانه روزی مسئولین دولت مردمی آلام جامعه هدف را بشنود مفتخریم با بهره مندی از ظرفیت‌های جوانان انقلابی این سازمان در کنار هنرمندی و هنروزی نخبگان و پیشکسوتان این سازمان مسیر روشن خدمت به بهترین خلق خدا را پیش بگیریم. 
انتهای پیام/
همت سازمان بهزیستی برای از کار انداختن موتور تولید فقر ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار