معاون وزیر ورزش:

خانم‌های هوادار یاد دادند چگونه می‌توان طرفدار بود و بی‌ادبی نکرد

1401/06/03 - 23:13 - کد خبر: 72791 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر ورزش و جوانان از بانوان حاضر شده در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان به‌طرز جالبی تمجید کرد.

به گزارش نصر، سینا کلهر در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان، درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اتفاق خیلی خوبی بود و از قبل گفته بودیم که به‌زودی رخ می‌دهد. امیدوارم این حضور مانند الان به فضای فرهنگی ورزشگاه کمک کند. حاضر بودن بانوان باعث شد اتفاق خوبی در رفتار تماشاگران بیفتد و از این جهت خوشحال هستیم.
«امیدواریم در آینده، امکانات و خدمات موردنیاز سکوها تأمین شود.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: مطابق چیزی که به‌صورت رسمی اعلام شده، ورزشگاه آزادی ورزشگاه معیار است و هر شهری استادیومی با این شرایط، یعنی سکوها و ورود و خروج تفکیک شده، خدمات ویژه و کانون فعال هواداران داشته باشد، تیم ما شرایطش را بررسی می‌کند. باید ببینیم امکانات لازم در ورزشگاه‌ها فراهم است یا خیر.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات استادیوم‌ها تصریح کرد: ورزشگاه‌ها در برخی شهرها مانند تهران، خارج از شهر هستند و مشکل نور، حمل‌ونقل و پارکینگ داریم. هر شهری چنین زیرساخت‌هایی داشته باشد، بانوان هوادار می‌توانند به ورزشگاه بروند. شعارهای بانوان در نیمه اول خیلی عالی بود. آنها به آقایان یاد دادند چگونه می‌شود طرفدار بود و بی‌ادبی نکرد. امیدوارم این بازی نمونه‌ای شود و به نظرم نیروی کمکی برای فرهنگی‌تر شدن محیط ورزشگاه‌ها پیدا کرده‌ایم. البته برای مقام و منزلت زنان، باید جایگاه بانوان بهتر از آقایان باشد.
کلهر در مورد بلیت‌های اهداشده جام جهانی به تیم‌های ایرانی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود فدراسیون 17 هزار بلیت فروخته، درست است. فدراسیون سه هزار و 500 بلیت متعلق به خانواده فوتبال، میان پیشکسوتان توزیع می‌کند. قطر دو هزار بلیت جدید به ایرانیان اختصاص داده است که شرایط ویژه‌ای دارد. اگر شرایط محقق شود، بخشی از این بلیت‌ها در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. حضور مدیران سیاسی هم ساز و کار جداگانه‌ای دارد و ارتباطی با وزارت ورزش یا فدراسیون ندارد.
انتهای پیام/
خانم‌های هوادار یاد دادند چگونه می‌توان طرفدار بود و بی‌ادبی نکرد خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار