رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

بارش برف جاده‌های زنجان را فرا گرفت

1398/08/25 - 17:20 - کد خبر: 6672 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف جاده های کوهستانی این استان را فراگرفته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد محمدی امروز در گفت و گویی افزود: هم اکنون بارش برف در جاده های زنجان ‰ تهم ‰ چورزق، زنجان ‰ بیجار و زنجان طارم جریان دارد.

 وی تاکید کرد: علاوه بر بارش برف مه نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان شده و بر اساس پیش بینی های انجام شده این روند جوی در جاده های استان زنجان جریان خواهد داشت.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همراه داشتن لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، مجهز کردن خودروها به  چراغ های مه شکن الزامی است.

محمدی اظهارداشت: گردنه های بادامستان، ذاکر در جاده زنجان ‰ طارم، پاپایی در مسیر زنجان ‰ بیجار و آق گدیک، خانچایی در مسیر ارتباطی زنجان ‰ تهم ‰ چورزق پوشیده از مه است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.→r و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

محمدی اضافه کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

بنا به این گزارش، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

انتهای پیام/

بارش برف جاده‌های زنجان را فرا گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار