رونمایی از دومین شماره ماهنامه «نصر آذربایجان»/

چهل‌وهشتمین همفکر، دورهمی بهاری اکوسیستم فناوری تبریز

1401/03/06 - 14:36 - کد خبر: 63872 نسخه چاپی

نصر: چهل‌وهشتمین "همفکر" تبریز با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان خوش فکر، کارآفرینان و... در عصر بهاری روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش نصر، "همفکر" که یکی از رویدادهای پرطرفدار در سراسر ایران است و در راستای توسعه ارتباطات و هم افزایی فعالان استارت آپی، کسب و کارهای فعال در حوزه مختلف و کارآفرین، هر دو هفته یکبار به میزبانی یکی از شرکت های مستقر در تبریز برگزار می شود.
چهل‌وهشتمین "همفکر" تبریز نیز مصادف با آخرین هفته ماه زیبای اردیبهشت به میزبانی شرکت آداک تکین سارای واقع در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، با حضور ۱۰۰ نفر از جوانان علاقمند و حضور احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز برگزار شد.


 
این گزارش می افزاید، به زبانی ساده فلسفه رویداد "همفکر"، رویدادی رایگان و با کمترین تبلیغات جانبی که توانسته محلی برای گردهمایی صمیمی افرادی باشد که یا می‌خواهند به شبکه فناورانه و کارآفرینی در حوزه های مختلف وصل شوند، می‌خواهند در دایره گسترده‌ای از روابط، ایده‌ها، همفکری‌ها و دانش ‌روز استارتاپی قرار بگیرند، یا کارآفرین هستند، می‌خواهند کارآفرین شوند یا استارتاپ دارند، می‌خواهند استارتاپ راه‌اندازی کنند، یا ایده‌ای دارند و دنبال تیم می‌گردند، یا دنبال سرمایه‌گذاری هستند، سرمایه‌گذار هستند و دنبال ایده و تیم خوب می‌گردند.


 
این‌ گزارش حاکی است، شرکت " سارای" که میزبان این جلسه از همفکر بود، در عرصه "فروش آنلاین صنایع دستی" با هدف ایجاد پلتفرمی برای فروش دست سازه‌های اصیل و باکیفیت هنرمندان و صنعتگران ایرانی فعالیت دارد، احیای فرهنگ، سنت و صنایع دستی قدیمی و تلفیق آن با دنیای مدرن از طریق ارائه صنایع دستی دارای گواهی اصالت، گام موثری است که "بازار آنلاین صنایع دستی سارای" برای شناساندن هر چه بیش‌تر صنایع دستی برمی‌دارد.
این گزارش می افزاید، در این جلسه از "همفکر"، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز، نیز برای آشنایی بیشتر با فعالان استارت آپی، کسب و کارهای فعال این کلانشهر حضور یافت و از نیازها و دغدغه های مدیریت شهری به ایده های جوانان سخن گفت.


 
این‌ گزارش حاکی است، "آژانس خبری تحلیلی نصر" در چهل و هشتمین جلسه "همفکر"، از دومین شماره نشریه ماهانه خود رونمایی کرد و ضمن اشاره به نقش رسانه در معرفی ظرفیت های بالقوه حوزه فناوری در استان و نمود استعداد جوانان در کسب و کارهایی که با وجود تمام مشکلات اقتصادی ایجاد کرده اند، از آنها برای ایفای هرچه بهتر نقش رسانه و کمک به توسعه کسب و کارشان دعوت به همکاری کرد.
شایان ذکر است، این نشریه با همکاری اعضای تحریریه "نصر" با سرفصل های اقتصادی، اجتماعی، فناوری، هنر و مدیریت شهری به چاپ رسیده است.
چهل‌وهشتمین همفکر، دورهمی بهاری اکوسیستم فناوری تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار