برگزاری سمینار مدیریت هوشمند کسب و کار در تبریز

1401/03/04 - 18:30 - کد خبر: 63774 نسخه چاپی

نصر: سمینار مدیریت هوشمند کسب و کار در راستای بررسی راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و متدهای روز برای آنلاین کردن کسب و کارهای سنتی برگزار شد.

به گزارش نصر، همایش مدیریت هوشمند کسب و کار همزمان با در پنجمین سالگرد تاسیس پلتفرم رئال ربات، امیرحسین مهردوست بنیان گذار شرکت فناوران هوشمند ایرانیان با جمعی از  علاقمندان صنعت دیجیتال مارکتینگ در سالن آمفی تئاتر فرزندان رحمت تبریز برگزار شد.
وی در این همایش از اهمیت استفاده از فضای آنلاین برای کمک به دیجیتالی کردن کسب و کار سنتی از طریق راه اندازی سایت و اپلیکیشن سخن گفت.


 
وی با اشاره به بروزرسانی جدید وب سایت رئال ربات، از رونمایی نسخه یازدهم این نرم افزار خبر داد و افزود: امکانات جدید پلتفرم مدیریت هوشمند کسب و کار و اتوماسیون قسمت بازاریابی و فروش در وبسایت قطعا به هوشمندسازی هر چه بهتر کسب و کارها کمک می کند.
این گزارش می افزاید، موضوعاتی از جمله  فناوری های جدید نوآورانه در تجارت الکترونیک و کسب درآمد بیشتر از طریق تلفیق بخش کریپتوکارنسی و سیستم های پیشرفته CRM (سیستم هوشمند مدیریت ارتباط با مشتری) و همکاری در فروش از مباحث اصلی این سمینار بود.
انتهای پیام/
برگزاری سمینار مدیریت هوشمند کسب و کار در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 3 نظر

پاسخ   فرهاد غفارزاده   سال پیش  

سلام با عرض خسته نباشید و عصر شما هم بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. من الان بیکار هستم. رشته من کامپیوتر است. شما خدمات کامپیوتری یاد می دهید.

پاسخ   فرهاد غفارزاده   سال پیش  

سلام با عرض خسته نباشید و صبح شما هم بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. من الان بیکار هستم. شما الان چه رشته هایی دارید برای یاد گرفتن. این شماره تلفن همراه من است. 09149166047

پاسخ   لیلا حاتمی   سال پیش  

بنده هم در این سمینار حظور داشتم بسیار عالی بود آقای امیرحسین مهردوست بسیار توانا هستند در عرصه دیجیتال مارکتینگ شمال غرب و تشکر ویژه از تیم رئال ربات 🤖
پژوهشیار