خبر/

نيروي انساني مهمترين سرمايه گروه صنعتي تراکتورسازي ايران

1400/11/03 - 16:38 - کد خبر: 57788 نسخه چاپی

نصر: معاونت اداري و توسعه منابع انساني گروه صنعتي تراکتورسازي ايران گفت: وزنه خلاقيت، اخلاقيات، احساسات، بحثهاي انگيزشي و ... در بانوان سنگین تر است.

به گزارش نصر، معاونت اداري و توسعه منابع انساني اين مجموعه در ديدار تعدادي از بانوان شاغل در اين مجموعه صنعتي گفت: نيروي انساني مهمترين و اصلي ترين سرمايه گروه صنعتي تراکتورسازي ايران بوده و هستند.
نادر بهلولي با اشاره به سابقه کاري مديرعامل گروه افزود: اين سابقه، ذهنيت و ديدگاه به منابع انساني را فراتر از سالهاي گذشته کرده و در حال حاضر ايجاد نشاط و شادابي در همکاران و به تبع آن تسريعي بخشي آن به خانواده ها، مهمترين دغدغه مدير عامل گروه صنعتي و مديران آن مي باشد.
وي ضمن تبريک تولد حضرت فاطمه، روز زن و مادر به بانوان شاغل در تراکتورسازي آنها را نمادي از استقامت و شجاعت دانست و اضافه کرد: بانواني که در مجموعه تراکتورسازي افتخار همکاري با آنها را داريم ضمن دارا بودن نقش، همسري، مادري، دختري و ... در خارج از سازمان، جايگاه ويژه اي نيز در عرصه توليدي اين گروه دارند.
بهلولي تاکيد کرد: مديرعامل گروه بسيار تاکيد به برگزاري مراسمي در شان و جايگاه بانوان داشتند و حتي برنامه ريزي لازم را نيز کرده بودند اما با اعلام مراجع بهداشتي به جهت شيوع نوع ميکرون کرونا در تبريز و به جهت اولويت سلامت تک تک همکاران و خانواده هايش بر هر موضوعي، مقرر شدن امسال به صورت نمادين و با حضور تعداد از همکاران برگزار شود ولي سال آينده مراسمي باشکوه را به اميد خدا در برنامه خواهيم داشت.
معاونت اداري و توسعه منابع انساني تراکتورسازي تاکيد کرد: براساس تحقيقات علمي صورت گرفته احساس مسئولين، خلاقيت، اخلاقيات، بحثهاي انگيزشي، عواطف و ... در بانوان بيشتر و قابل توجه مي باشد و اين بحث علمي ثابت شده است.
وي خبرهاي خوشي نيز در عرصه منابع انساني براي شاغلين تراکتورسازي داد و اظهار داشت: اقدامات ماه گذشته در بحث رفاه همکاران ادامه دار خواهد بود و در اين راستا بزودي شاهد افتتاح سالن ورزشي گروه، داروخانه و ... خواهيم بود که مطمئنا زمينه را براي شادابي و رفاه همکاران بيش از بيش فراهم خواهد آورد.
بهلولي در پايان از همکاران خواست تا با تعصب پيش از پيش در حوزه هاي کاري، انگيزه و توانايي فکري لازم در مديريت گروه را براي تلاش هرچه بيشتر در جهت از پيش رو برداشتن مشکلات و دغدغه هاي همکاران در همه بخش ها بخصوص در بحثهاي معيشتي و رفاهي را فراهم سازند.
در اين نشست صميمي بانوان شاغل در گروه تراکتورسازي دغدغه ها، خواسته ها، کمبودها و نيازهاي کل همکاران شاغل در تراکتورسازي را با معاونت اداري و توسعه منابع انساني در ميان گذاشتند.
گفتني است در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نزديک به 150 نفر از بانوان در بخشهاي فني، اداري، خدماتي و ... با سوابقي درخشان مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/
نيروي انساني مهمترين سرمايه گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار