رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز خبر داد:

تحقیق و تفحص از متروی تبریز کلید خورد

1400/10/27 - 22:05 - کد خبر: 57512 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز گفت: بعد از پیگیری شش ماهه با موافقت و همکاری اعضای کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری مترو تبریز با هشت امضا جهت انجام روال قانونی تحویل رییس شورای شهر تبریز شد.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح در خصوص متن این نامه گفت: متن درخواست تحقیق و تفحص به شرح زیر است:
با عنایت بر اینکه نزدیک به بیست سال از آغاز پروژه مترو تبریز می­گذرد و علی­رغم هزینه کرد هزاران میلیارد از سرمایه­های مردم شهر تبریز برای این پروژه، متاسفانه تا کنون نتیجه­ای نداشته است.
به عنوان مثال بودجه خط یک مترو به طور کامل تحقق یافته و در مواردی افزایش هم یافته ولی هنوز خبری از بهره برداری کامل از خط یک وجود ندارد که هیچ، بلکه سال گذشته وقوع حادثه در یکی از ایستگاه­های این خط، اماره­ای بر عدم تکمیل و امکان بهره برداری از این خط است؛ که البته تا به امروز نه گزارشی از این موضوع به صورت روشن و واضح ارایه شده؛ نه مقصرین مشخص شده اند و نه حتی ایرادات منجر به حادثه احصاء و برطرف گردیده است.
همچنین ایستگاهی که سه سال کارگاهش فعال بود اما به یکباره کل عملیات اجرایی تعطیل و همه چیز به باد فراموشی سپرده شد و این در حالی است که ظواهر امر حکایت از حفاری یکصدمتر در آن محدوده بوده است.
بنابراین با عنایت به مراتب معنون و ابهامات گسترده دیگر، اینجانبان امضا کنندگان ذیل، به استناد حق قانونی خود و بر اساس ماده 76 آیین نامه داخلی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت بهره برداری و سازمان قطار شهری تبریز را خواهانیم.
انتهای پیام/
 تحقیق و تفحص از متروی تبریز کلید خورد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  علی   2 سالها پیش  

ایستگاه دانشگاه آزاد چرا بعد از صرف هزینه های سنگین خاکریزی شد ؟؟ چه کسی جوابگوست ؟ چرا پیمانکار معرفی نمیشه؟

  بابک تبریزی   2 سالها پیش  

خطوط۱و۲متروی مشهد٬اصفهان وشیرازسالهاست که بصورت کامل مورد استفاده هستندواما شهراولین ها!؟درسایه مسولین بی کفایت واختلاصگر ها به این وضعیت دچارشده...این افتضاح کاری ها هیچ ارتباطی با اغماض نسبت به اذری زبان ها هم نداره واین بهانه ای برا توجیه بی عرضه گی شان میباشد.ازماست که بر ماست.
پژوهشیار