با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری منصوب شد

1400/10/04 - 09:27 - کد خبر: 56318 نسخه چاپی

نصر: آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور فرمانده نیروی هوایی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش نصر، سرتیپ خلبان سید حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی در این مراسم با بیان اینکه پایگاه شهید فکوری یکی از پایگاه های راهبردی نیروی هوایی بوده و وظیفه حراست از آسمان بخش وسیعی از کشور را بر عهده دارد، در خصوص تغییر فرمانده پایگاه گفت: امیر رسولی در مدت زمان تصدی فرماندهی این پایگاه توانسته بود به نحو احسن ماموریت های محوله به پایگاه را با همت همکاران خود انجام دهد و امیر یوسفی هم به عنوان فرمانده جدید این پایگاه مسئولیت سنگینی در تامین امنیت آسمان کشور در منطقه شمالغرب دارد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این مراسم با قدردانی از تلاش های امیر رسولی و آرزوی موفقیت برای سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی در توصیه اخلاقی به فرماندهان گفت: اقتدار فرماندهی و مهربانی با کارکنان هیچ منافاتی با هم ندارند و می توان در عین داشتن اقتدار فرماندهی، رئوف و مهربان بود و به مشکلات کارکنان و در و دردو دل های آنان رسیدگی کرد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به عنوان فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز توسط فرمانده نیروی هوایی به وی اهدا شد. همچنین با اهداء لوح سپاس از تلاش های سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی قدردانی شد.
انتهای پیام/
سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری منصوب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار