رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

پیگیر مشکل حقوق‌های معوقه کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز هستیم

1398/08/12 - 16:50 - کد خبر: 5513 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به اعتراض جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز در صحن علنی شورا، گفت: ما پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را برای پرداخت حقوق‌های کارکنان انجام داده‌ایم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، در جلسه‌ی علنی امروز شورای شهر تبریز جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حضور یافته و نسبت به عدم پرداخت حقوق‌ معوقه خود در زمان موعد، اعتراض کردند.

شهرام دبیری در جلسه‌ی شورا در این رابطه بیان کرد: مربیان عزیزی که با قراداد داخلی مشغول به کار هستند، حق دارند نسبت به حقوق‌های معوق خود اعتراض کنند.

وی افزود: ما پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را برای پرداخت حقوق‌های کارکنان انجام داده‌ایم، اکنون صحن شورا را ترک کنید تا پس از اتمام جلسه با آرامش هماهنگی‌های لازم را جهت بررسی آینده‌ی کاری با نمایندگان شما عزیزان انجام دهیم.

دبیری افزود: اکنون نمی‌توانیم این موضوع را در جلسه‌ی شورا مطرح کنیم چرا که دستور جلسه‌ی امروز شورا شامل موارد دیگری است.

یکی از کارکنان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که ما جزوی از کارکنان سازمان ورزشی شهرداری تبریز بوده و قرارداد کاری ما داخلی است، گفت: حدود پنج ماهی می‌شود در این سازمان مشغول به کار هستیم ولی در این مدت هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده و بدون بیمه کار می‌کنیم.

وی با بیان این‌که ما علاوه بر تحمل فشار کاری، امنیت شغلی نداریم، افزود: در حال حاضر هیچ مسئولی در قبال وضعیت ما پاسخگو نیست و از شورای شهر تبریز خواستار حل مشکل پرداخت حقوق‌ها هستیم.

انتهای پیام/

 پیگیر مشکل حقوق‌های معوقه کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار