رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز؛

آذربایجان را در زمان شناسی و شجاعت و پیشتازی می شناسیم

1398/08/09 - 08:26 - کد خبر: 5203 نسخه چاپی

نصر: رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز برنامه‌های خود در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش نصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، دقایقی پیش در بدو ورود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مردم دلیر، پیشتاز آذربایجان‌شرقی عرض سلام و احترام دارم و از زحمات مسوولان زحمتکش تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما آذربایجان را در زمان‌شناسی، شجاعت، دلیری و پیشتازی در عرصه‌های مختلف می‌شناسیم و روح مطهر همه شهیدان در این استان درود می‌فرستیم.

رئیسی گفت: در این سفر برای احصا مشکلات قضایی استان ۱۷ گروه به ریاست معاونان اینجانب از روز گذشته و امروز به سطح شهرستان های استان اعزام شده‌اند تا مشکلات این منطقه را بررسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۴ گروه در مرکز استان به بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی خواهند پرداخت و بخش‌هایی که با قوه قضاییه مرتبط است نیز بررسی خواهد شد و همچنین نشستی با خانواده معظم شهدا و فرهیختگان و علما خواهیم داشت.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: صبح امروز هم نشستی با کارآفرینان و صنعت‌گران و تولید کنندگان و کارگران خواهیم داشت چراکه این استان یکی از قطب‌های صنعتی و قابل اتکا است که دیدگاه آنها و  مشکلات موجود بررسی شده و موانع تولید که در سال رونق تولید مهم است به آن توجه خواهیم کرد.

رئیسی اضافه کرد: در نشست اداری با مدیران خدمتگزار جلسه خواهیم داشت و نهایتا مسایل مربوط به دستگاه قضایی در دادگاه و دادسرا و سازمان‌های وابسته  قوه قضاییه نیز از دیگر برنامه‌هاست که نشستی با قضات خواهد بود.

وی تاکید کرد: شورای عالی قوه قضاییه نیز در این سفر یک روزه برگزار خواهد شد که به منظور بررسی بررسی تمام گزارشات به دست آمده از این استان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به یک تصمیم  نهایی برای گره‌گشایی از مشکلات در این استان برسیم.

 

انتهای پیام/

آذربایجان را در زمان شناسی و شجاعت و پیشتازی می شناسیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار