سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خبر داد:
راه اندازی سامانهی "چشم شهروند ۱۳۷" توسط شهرداری تبریز
نصر: سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن "چشم شهروند ۱۳۷" خبر داد.
به گزارش نصر، میریحیی نوحی در خصوص اپلیکیشن چشم شهروند ۱۳۷ اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت های مهم شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان نزدیکترین سازمان خدمات رسان به شهروندان بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است.
وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای شهر هوشمند و شهروند الکترونیک اقدام به طراحی و توسعهی سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷ (اپلیکیشن چشم شهروند) با رویکرد کاملاً الکترونیکی کرده است.
نوحی حجم بالای درخواست های شهروندان از شهرداری، عدم امکان پاسخگویی و پیگیری به موقع و نظارت دقیق بر انجام این درخواست ها را از اهداف مهم راهاندازی این سامانه دانسته و خاطرنشان کرد: این نسخه از سامانه در مقایسه با نسخهی قبلی علاوه بر امکان ثبت مشخصات و توضیحات مرتبط با موضوع شکایت، شهروندان را قادر به ثبت تصاویر و موقعیت جغرافیایی محل مورد نظر کرده که این امر سبب افزایش دقت عمل و بررسی سریع تر درخواست های ارسالی شهروندان را فراهم میکند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در پایان تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی، افزایش کیفیت خدمات رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده،کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری، ترافیک و ارزیابی شهرداری در بخش های مختلف را از عمده مزایای این سامانه معرفی کرد.
انتهای پیام/
خبرگزاری ایسنا