مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛

ورزش همگانی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است

1398/08/04 - 10:56 - کد خبر: 4901 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش همگانی جزو اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، افشین ملایی دیروز سوم آبان ماه در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر زنجان برگزار شد، افزود: باید با مشارکت دستگاه&undefined;های ملی، ایران را به سمت کشوری فعال و پویا سوق دهیم. 

وی به استقبال بالای مردم زنجان از ورزش پیاده&undefined;روی خانوادگی اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان یکی از استان&undefined;هایی محسوب می&undefined;شود که از جهات مختلف، صاحب ارزش و توانمندی&undefined;های بسیار است.

ملایی افزود: این حضور پرشور و نشاط، نشان می&undefined;دهد مردم این استان به داشتن سلامتی و شادابی، اهمیت بسیار قائل هستند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز از زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل یاد کرد و گفت: زنجان مردمی ورزش&undefined;دوست، بانشاط و متدین دارد.

خدابخش مرادی با تاکید براینکه این استان نمادی از عشق و ارادت به اهل بیت (ع) هستند، افزود: زنجانی&undefined;ها در هشت سال دفاع مقدس نیز حماسه آفرین بودند و قریب سه هزار شهید تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: مردم این دیار در عرصه های ملی و بین المللی، همواره افتخارآفرین بوده&undefined;اند و امروز نیز با شرکت در این همایش پیاده&undefined;روی بزرگ خانوادگی حضوری پرشور و نشاط دارند که این قابل تقدیر است.

پیاده&undefined;روی بزرگ خانوادگی در زنجان با مشارکت بسیاری از دستگاه ها ازجمله استانداری، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شد و پارسال(۹۷) نیز این همایش در شهرهای زنجان و خرمدره برگزار در پایان مراسم، جوایزی ازجمله یک دستگاه خودروی سواری پراید، چند دستگاه دوچرخه، به قید قرعه به شرکت&undefined;کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

ورزش همگانی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار