خبر/

پارک اوتیسم جان دوباره گرفت

1398/08/02 - 14:26 - کد خبر: 4775 نسخه چاپی

نصر: با برگزاری جلسه انجمن اوتیسم آذربایجان و سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری تبریز مشکلات پارک اوتیسم حل شد.

به گزارش نصر، در این دیدار مسعود برزگر جلالی سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری تبریز با تاکید به حمایت از فرشتگان اوتیسم دستور به بهسازی و مناسب سازی پارک اوتیسم در سریع ترین زمان را صادر کرد.

وی علاوه بر انجام بهسازی و مناسب سازی پارک اوتیسم ، فضای های صوتی و  بصری شهرداری تبریز از جمله بیلبردها ، سازه ها و نمایشگرهای شهری همچنین رادیو پارک را جهت بهره مندی جامعه اوتیسم و فرهنگ سازی در اختیار انجمن اوتیسم آذربایجان قرار داد.

از جمله مصوبات مهم سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بهسازی و نرده کشی فضاهای ورزشی - بازی - استراحت - محل شن بازی کودکان و استخر همچنین نرده کشی دور پارک اوتیسم بود .

حامی بزرگ جامعه اوتیسم کاشت شمشاد - تعمیر اسباب بازی فرشتگان زیر ۱۴سال و افزودن اسباب بازی فرشتگان بالای ۱۴سال - افزودن دستگاه ورزشی و آلاچیق به محیط پارک- تابلو گذاری و رنگ آمیزی به رنگ اصلی اوتیسم و احیا و بازسازی محل نگهداری حیوانات نیز مصوب کرد.

گفتنی است در کمال تعجب و تحسین ، مصوبات  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در کمتر از پنج روز به فاز عملیاتی رسیده و رشد قابل توجهی دارد که جامعه اوتیسم آذربایجان سپاسگزار اقدامات شهرداری تبریز می باشد.

پارک اوتیسم در مجاورت پارک بزرگ ائل گلی تبریز در خیابان باغچه بان تبریز قرار دارد و این پارک تنها مامن فرشتگان و خانواده های اوتیسم تبریز است.

انتهای پیام/

پارک اوتیسم جان دوباره گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار