مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی:
عملکرد دستگاههای اجرایی و خدماترسان در جریان سفرهای تابستانی امسال مطلوب بود
نصر: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در 650 مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاهها در این ایام نظارت کرده است.
به گزارش نصربه نقل از ایسنا، یدالله قاری”زاده با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه”های اجرایی و خدمات”رسان در جریان سفرهای تابستانی توسط هفت تیم کارشناسی انجام شد، افزود: نظرات و شکایات مسافران نیز در این ارزیابی لحاظ شده است.
وی افزود: تیم”های کارشناسی در این مدت از مراکز خدمات”رسان از قبیل پایانه”های مسافری، فرودگاه، راه”آهن، هتل”ها و مراکز اقامتی، رستوران”ها، پایگاه”های ثابت و سیار امداد و نجات، آتش”نشانی”ها، بانک”ها، بیمارستان”ها و مراکز بهداشتی و درمانی، جایگاه”های سوخت، مراکز انتظامی، راهداری”ها و ادارات خدمات”رسان بازدید و میزان آمادگی و عملکرد آن”ها را ارزیابی کردند.
قاری”زاده خاطرنشان کرد: در ایام تابستان سامانه 111 و شماره تلفن”های دفتر بازرسی استانداری نیز نظرات، شکایات، پیشنهادها و انتقادهای مسافران و سایر شهروندان را دریافت کردند.
دبیر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین از تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان”های استان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان”ها نیز 24 ساعته در آمادگی کامل بوده و دستگاه”های خدمات”رسان در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف حضور کامل داشته”اند.
وی، وضعیت راهنمایی و هدایت میهمانان و گردشگران و همچنین نظم و امنیت عمومی مسافران و شهروندان را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: اقامت”گاه”ها و مراکز دیدنی روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی مناسب از میهمانان بوده”اند.
قاری”زاده اظهار کرد: با همکاری دستگاه”های مسئول بیش از 20 جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان”های استان برای استفاده گردشگران و شهروندان استان برگزار شد که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به مناطق گردشگری استان داشت.
انتهای پیام/
نصر