خبر/
رونمایی از برند جدید کمیته بینالمللی پارالمپیک
نصر: کمیته بینالمللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد.
به گزارش نصر به نقل از فارس، این اقدام با هدف تقویت و تاثیرگذاری بیشتر برند IPC در سطح جهانی، ارتباط و تاثیرپذیری در جنبش پارالمپیک و پیشبرد اهداف حقوق بشر صورت گرفته و شاهد تغییراتی چون تغییر رنگ و اندازه سمبل پارالمپیک یا آجیتوس هستیم و همچنین عبارت تحول با ورزش آغاز می شود نیز به آن افزوده شده است.
با رونمایی از برند جدید و عبارت IPC، کمیته بین المللی پارالمپیک در مقیاس جهانی بدنبال آن است تا از ورزش بعنوان عامل تسهیل گر در تغییر گرایشات و ایجاد فرصت های بیشتر برای افراد دارای معلولیت بهره گیرد.
از سال 2004، زمان رونمایی نشان IPC، این اولین بار است که تغییراتی در این برند صورت می گیرد و برای تحکیم شکل ظاهری آجیتوس و تثبیت آن در عصر دیجیتال، رنگ های جدید که با روحیه با نشاط جنبش پارالمپیک مطابقت دارند با شکل نوشتاری جدید و با حالتی کشیده، ارائه شده اند و این تغییرات روحی تازه به برند IPC می بخشد.
در راستای تکمیل این فرایند، IPC در هفته های آتی اقلام خود را با برند جدید ارائه خواهد نمود و آغاز این اقدام از نشست مجمع عمومی کمیته بین المللی پارالمپیک که در هفته جاری با حضور 500 تن از اعضا و ذینفعان در شهر بن آغاز می شود، کلید خواهد خورد.
انتهای پیام/
نصر