پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در پی درگذشت سیامک افسایی

1400/02/13 - 20:08 - کد خبر: 43234 نسخه چاپی

نصر: "سیدقاسم ناظمی" در پیامی درگذشت سیامک افسایی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، در متن این پیام آمده است:
"انا لله و انا الیه راجعون
جامعه تئاتر آذربایجان‌شرقی بار دیگردر فراق یکی دیگر از فرزندان هنرمند خود به سوگ نشست و از این به بعد صحنه تئاتر استان سنگینی جای خالی این هنرمند را بر دوش خواهد کشید.
هنرمندی که دغدغه‌ی تئاتر داشت و صحنه‌ی تئاتر استان شاهد تلاشهای بی وفقه‌اش در طول سالیان متمادی بود.
درگذشت نابهنگام این هنرمند فرهیخته و متعهد را که بی شک فقدانی بزرگ برای تئاتر تبریز است، خدمت خانواده معظم ایشان و جامعه بزرگ هنرمندان شریف استان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.
گفتنی است زنده یاد افسایی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به مدت ۱۰ روز در بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز بستری بود که متاسفانه امروز دار فانی را وداع گفت.
سیامک افسایی کارگردان  و بازیگر تئاتر و تلویزیون  متولد سال ۵۰ قزوین بود و از سال ۶۴ فعالیت در عرصه تئاتر را آغاز کرد و بیش از ۲۰ اثر نمایشی را کارگردانی کرده و نویسندگی ۶ نمایشنامه و بازی در ۶۰ نمایش را در کارنامه خود دارد. از آثار سیامک افسایی می‌توان به بازیگری در سریال آنام اشاره کرد. نمایش «کا»،«نمایش دوبارگی»، «می خواستم اسب باشم»، «باغبان مرگ»،«شام خداحافظی»،« آسمان روزهای برفی» و «نمایش چشمهایت را ببند»  از جمله نمایش هایی است که سیامک افسایی روی صحنه برده است.
 او در ایام شیوع کرونا همچنین نمایش «خرس های پاندا به روایت ساکسفونیست که دوستی در فرانکفورت دارد» را به روی صحنه برد.
انتهای پیام/
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در پی درگذشت سیامک افسایی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار