فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان؛

۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر در زنجان امحا شد

1398/07/20 - 12:37 - کد خبر: 4039 نسخه چاپی

نصر: ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شده در زنجان طی ۶ ماه نخست امسال، امروز در مقابل انظار عمومی امحا شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در این آئین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان انجام شد، گفت: زنجان از حیث آلودگی به موادمخدر سنتی و صنعتی در میان استان های پائین قرار دارد.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه پلیس زنجان در بحث پیشگیری از اعتیاد و مقابله با قاچاق موادمخدر بسیار جدی است و با متخلفان بر اساس قانون و بدون هیچ اغماضی، برخورد می کند، اظهار داشت: تمرکز اصلی پلیس زنجان در حوزه ماموریت های محوله، برخورد جدی و قاطع با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر است.

وی تصریح کرد: طی ۶ ماه نخست امسال قریب یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش نشان می دهد.

سردار جهانبخش، با بیان اینکه طی مدت یاد شده، یک هزار و ۶۰۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این استان اجرا شد که در این ارتباط قریب دو هزار نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این تعداد طرح پاکسازی شده نقاط آلوده به مواد مخدر نسبت به پارسال حدود ۴۰ درصد افزایش داشت ، امحا مواد مخدر را حرکت خوب و با ارزشی خواند و گفت: امروز ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی مورد امحا قرار گرفت که ۴۸ کیلوگرم آن حشیش و قریب ۲۵ کیلوگرم آن نیز هروئین بود.

سردار جهانبخش، تصریح کرد: مردمی سازی و اجتماعی سازی به منظور پیشگیری و مقابله با مواد مخدر امری لازم و ضروری است و باید از این ظرفیت و پتانسیل در راستای کاهش حداکثری مواد مخدر و مصرف کنندگان این بلای خانماز سوز، بهره بگیریم.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال، قریب یک هزار نفر معتاد دستگیر شدند که این تعداد دستگیری قانع کننده نیست و اعتقاد بر این است که در زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، حتی یک معتاد خیابانی متجاهر هم زیاد است.

انتهای پیام/

۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر در زنجان امحا شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار