فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

زنجان سی و یکمین استان در حوزه آلودگی موادمخدر

1398/07/10 - 16:13 - کد خبر: 3509 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زنجان از لحاظ نرخ آلودگی، سی و یکمین استان در حوزه موادمخدر است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی، مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا بوده است، اظهار کرد: 58 عنوان برنامه هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان هفته ناجا را بهترین فرصت برای نمایش دستاوردهای بخش‌های مختلف نیروی انتظامی دانست و گفت: حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا است.

این مسئول به طرح انتظام‌بخشی مدارس اشاره کرد و گفت: پلیس پیرامون مدارس حاضر شده و تلاش دارد محیطی امن را برای فرزندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان از لحاظ نرخ آلودگی سی و یکمین استان کشور در حوزه موادمخدر است، عنوان کرد: در هفت ماهه امسال 1150 کیلوگرم کشفیات موادمخدر داشتیم.

جهانبخش با اشاره به کاهش 43 درصدی وقوع قتل در استان نیز گفت: نرخ وقوع قتل در استان 0.4 پایین‌تر از میانگین نرخ کشوری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، از کاهش 50 درصدی شرارت در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان نزاع و درگیری در استان 253.5 درصد است، این در حالی است که این میزان در سطح کشور 431 درصد است.

انتهای پیام/

زنجان سی و یکمین استان در حوزه آلودگی موادمخدر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار