مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان؛

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است

1399/08/14 - 16:30 - کد خبر: 30182 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات حوزه ارتباطات و رسیدگی به شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵، گفت: بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات مربوط به اینترنت است.

به گزارش نصر، محمد فرزاد روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.
وی افزود: حوزه های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.
فرزاد همچنین اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت ( در حدود ۹۸ درصد شکایات ) رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی، گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکین که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می دهد.
اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتورها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.
انتهای پیام/
بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار