مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد:

موسسه زبان گلدیس، افتخار آموزشی کشور

1399/07/09 - 12:16 - کد خبر: 28050 نسخه چاپی

نصر: گلدیسی ها در دوران کرونا خوش درخشیدند و توانستند علی رغم وجود شرایط سخت ناشی از کرونا، دوره های آنلاین را همگام با دوره های حضوری خود با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند و از این حیث مجموعه ای آبرومند برای استان به شمار می روند.

به گزارش نصر، حسین فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی طی بازدیدی جهت تجلیل از موسسه فرهنگی هنری گلدیس به عنوان واحد نمونه استان در بخش سلامت محور (واحد نمونه اجتماعی،فرهنگی)، این موسسه را از افتخارات کشور نامید و افزود: موسسه گلدیس از جمله موسساتی است که پرسنل آن یکی از بزرگترین سرمایه های آن به حساب می آیند و گلدیس با عملکرد درخشان و فرا استانی خود جزو موفق ترین موسسات کشور بوده و مایه ی افتخار ماست.
وی افزود: گلدیسی ها در دوران کرونا خوش درخشیدند و توانستند علی رغم وجود شرایط سخت ناشی از کرونا، دوره های آنلاین را همگام با دوره های حضوری خود با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند و از این حیث مجموعه ای آبرومند برای استان به شمار می روند.
 

فتحی با بیان اینکه موسسه ای که به سلامت زبان آموزان و کارکنان خود اهمیت می دهد بسیار با ارزش است، خاطر نشان ساخت منظور از سلامت، تنها سلامت جسمانی نیست؛ بلکه در تمام حوزه های سلامت، از جمله سلامت محیط کار، گلدیس فعالیت های رضایت بخشی را در حوزه منابع انسانی انجام داده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از نیروی جوان و تحسین این امر، از کلیه پرسنل گلدیس تشکر کرد.


 
او تأکید نمود: هر گلدیسی یک خیر، شعاریست که گلدیسی ها به آن عمل کرده و به نحو شایسته به آن جامه عمل پوشانده اند. به گونه ای که هم اکنون، به جرات می‌توان گفت همه ی گلدیسی ها در امور خیریه گلدیس، سهیم هستند.
در ادامه، وی در جریان فعالیت های نوآورانه این موسسه قرار گرفته و موفقیت آن را در ارائه هرچه بهتر خدمات آموزشی و فرهنگی علی رغم وضعیت بحرانی کرونا، مورد تمجید قرار داد.
 


آقای دکتر فتحی، از نقش بسزا و تاثیر مثبت این موسسه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و فرهنگ سازی در جامعه، به ویژه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا یاد کرد.


 
فتحی، طرح ویژه ثبت نام رایگان به منظور قدردانی از جامعه پزشکی را طرحی بزرگ و ارزشمند خوانده و در پايان از پرسنل و مدیریت مجموعه گلدیس با اهدای لوح و تندیس، تقدیر و تشکر به عمل آورد.


گلدیس، قوی تر از همیشه  در سطح ملی و بین المللی در صحنه آموزش
مدیر عامل آموزشگاه های زبان های خارجی گلدیس، دکتر هما رفیعیان گفت:: از اسفند 98 با شیوع ویروس کرونا، کلاس های حضوری تعطیل شد و سریعا طی تدابیر ویژه ی واحد نوآوری و فناوری موسسه، تمامی کلاس ها را بصورت آفلاین ضبط و در اپلیکیشن اختصاصی MyGoldis، تا آمادگی کامل و شروع دوره ها به صورت آنلاین از ترم جدید، بارگزاری کرده  و به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار گرفت.
وی ادامه داد: از فروردین ماه ۹۹،  کلاس های آموزشی موسسه بصورت آنلاین، از طریق پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین گلدیس، در سطح کشوری آغاز شده و همزمان سیستم برگزاری آزمون های آنلاین، به طور سراسری راه اندازی شد.
وی افزود: هر روز بصورت میانگین ۲۰۰ جلسه آنلاین برگزار شده و در اسفند ماه 98،  بیش از 10 هزار زبان آموزدر  آزمون آنلاین موسسه شرکت کردند.


 
شیوه تدریس در کلاس های آنلاین با متد جدید و متفاوت با برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه اساتید گلدیس توسط مدرس به نام و بین المللی کشور، سرکار خانم لیلا افخمی،  برای آشنایی بیشتر اساتید با متد های آموزشی آنلاین، پیاده سازی شد و زبان آموزان گلدیس با بروز ترین و پیشرفته ترین روش های تدریس آنلاین از کلاس های خود بهره مند می شوند.
وی تاکید کرد: بسیاری از اطلاع رسانی ها و فرهنگ سازی های لازم در مورد نحوه مقابله با بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در شبکه های مجازی، در راستای بهبود روحیه مخاطبان وعمل به مسئولیت اجتماعی موسسه، انجام شده و همچنان ادامه دارد.


 
همچنین برای قدردانی از زحمات بی وقفه جامعه پزشکی و کادر درمان کشور، طرحی ویژه در قالب طرح آموزش زبان های خارجی اجرا شده که جامعه پزشکی و خانواده های درجه یک ایشان می توانند ترم اول را بصورت رایگان و ترم های بعدی را با برخورداری از 30 الی 50 درصد تخفیف، ثبت نام نمایند.  لازم به ذکر است این طرح شامل کلیه دوره های آموزشی زبان های خارجی می باشد.
مدیرعامل آموزشگاه های زبان های خارجی گلدیس اضافه کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی، از بدو تاسیس، گلدیس فعالیت های متعددی در امور مختلف خیریه داشته که بصورت سالانه، هر ماه برنامه هایی را در این راستا، در دستور کار قرار داده است.


 
وی اضافه کرد: در بخش خیریه، علاوه بر تهیه مسکن، تهیه دارو برای بیماری های خاص، تحت پوشش قرار دادن بیش از ۴۰ کودک بی سرپرست، کمک های بلا عوض و بسته های معیشتی در قالب پک های مهربانی برای افراد آسیب دیده توزیع می گردد.
رفیعیان افزود: برای معرفی شوندگان بهزیستی، جامعه نابینایان و جامعه هموفیلی استان و موسسه خیریه حامیان کودک صفا مهر تبریز و خیریه تبریز، ثبت نام تمامی دوره ها برای این عزیزان بصورت رایگان انجام می شود. همچنین موسسه گلدیس، دوستدار محیط زیست بوده و هست و در راستای حفاظت از محیط زیست، فعالیت های کم نظیری را انجام داده است.


 
وی در پایان اظهار داشت: هر ساله در تاسوعا و عاشورا بطور میانگین برای ۱۰۰۰ نفر نذری احسان میشد که امسال این هزینه صرف آزاد سازی زندانیان شد. همانند روال در پیش گرفته شده از سال 93، در بسیاری  از مناسبت ها به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخته شده  که خوشبختانه اکنون این امر به یک فرهنگ تبدیل شده است و ما همچنان در مراسم ها بجای تهیه دسته گل و سایر تشریفات، دیدگاه خیریه ای داریم و این هزینه ها برای امور خیریه و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد منظور می گردد.
به گزارش نصر، گلدیس به عنوان واحد نمونه استان در بخش سلامت محور (واحد نمونه اجتماعی،فرهنگی) انتخاب شده و با حضور مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، آقای دکتر فتحی، از مدیر عامل آموزشگاه زبان های خارجی گلدیس، سرکار خانم دکتر هما رفیعیان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
موسسه زبان گلدیس، افتخار آموزشی کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار