شهین باهر با اشاره به شکایت سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز از «نصر»:

هیچ مدیر شهرداری تبریز حق شکایت از رسانه ها و خبرنگاران را ندارد

1398/04/04 - 12:50 - کد خبر: 2606 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: هیچ یک از مدیران شهرداری تبریز حق شکایت از رسانه ها و‌خبرنگاران را ندارد.

به گزارش نصر؛ ایرج شهین باهر دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: انتقاد حق رسانه ها است و نصر هم به عنوان یک رسانه منتقد منصف همواره نقدهایی را از سطح شهر رسانه ای می کند که در اغلب موارد مدیران شهرداری موظف به بررسی و اقدام هستند.
وی در خصوص اقدام قضایی علی مدبر سرپرست سازمان پارک ها و فصای سبز شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: موضوع این شکایت را به محض اطلاع پیگیری کردم و فکر می کردم موضوع منتفی شده است.
وی ادامه داد: بر اساس گفته های سرپرست فعلی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز این شکایت کاملا شخصی است و هیچ ارتباطی با سازمان پارک ها ندارد.
وی با اشاره به اینکه فردا شخصا پیگیر این شکایت از طریق واحد حقوقی شهرداری خواهم شد اذعان داشت: بار دیگر تاکید می کنم هیچ مدیر شهرداری تبریز حق شکایت از رسانه ها و خبرنگاران را ندارد.
گزارش نصر می افزاید؛ علی مدبر شکایت خود را به عنوان سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز به دادگاه ارایه داده است در حالی که به گفته شهردار تبریز وی اذعان می کند شکایت شخصی است؛ مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن تقدیر از نگاه منطقی شهردار تبریز اذعان داشت: بعد از برگزاری جلسه دادگاه فردا پشت پرده هایی از دلایل این شکایت رسانه ای خواهد شد که بی شک هیچ کدام شخصی نبوده و مربوط به عملکرد این سازمان در ماه های اخیر می باشد.
امیر کریم زاد شریفی اذعان داشت: تحت فشار قراردادن رسانه ها به منظور جلوگیری از انتشار نقد عملکرد مدیران بی شک نقطه مقابل آزادی مطبوعات و جریان آزاد اطلاعات است.
وی تصریح کرد: متاسفانه در روزها و هفته های اخیر شاهد بی تدبیری در حوزه فضای سبز و وضعیت پارک های کلانشهر تبریز هستیم که بی تردید شهردار محترم نیز در جریان امر قرار دارد.
وی اذعان داشت: شهروندان تبریزی بسیاری از کم لطفی ها و بی توجهی ها به این حوزه را می بینند و به رسانه های مورد اعتماد خود ارسال می کنند و این حق مسلم شهروندان و رسانه ها است که آنها را منعکس کند.
کریم زاد شریفی تاکید کرد: سازمان پارک ها به عنوان متولی حفظ و‌گسترش فضای سبز موظف است طبق قانون نسبت به حفظ و گسترش فضای سبز شهر اقدام کند که متاسفانه در ماه های اخیر تدبر جای خود را به تکبر داده است و این به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر اذعان داشت: این رسانه به عنوان یک رسانه مردمی خود را موظف به پیگیری مطالبات اجتماعی به ویژه در حوزه زیست محیطی می داند و در این مسیر بدون توجه به حاشیه ها و فشارهای وارده به اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/

هیچ مدیر شهرداری تبریز حق شکایت از رسانه ها و خبرنگاران را ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار