مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

روابط عمومی "هنر مردمداری‏" است

1398/03/25 - 14:02 - کد خبر: 2382 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی در واقع "هنر مردمداری" است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، "غفور اصغر رضایی" در دیدار با مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی و رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی که به بهانه 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب استان حاضر شده بودند افزود: حضور شما در چنین روز ارزشمندی نشان از ارج نهادن و توجه کردن اهالی رسانه به جایگاه روابط عمومی در بانک توسعه تعاون استان دارد.

وی ضمن قدردانی از این حضور اذعان داشت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد، به ویژه در بانک ها که نقش برجسته روابط عمومی در پیوند بین خدمات بانک و مشتریان یک امر حیاتی است.

وی با بیان اینکه در سازمان های موفق روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است؛ اذعان داشت: خوشبختانه نگاه مدیر عامل محترم و مجموعه دست اندرکاران ستادی روابط عمومی نیز به این حوزه بسیار ویژه و در نوع خود کم نظیر است.

رضایی اضافه کرد: روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه به شمار می رود و به عبارتی دیگر روابط عمومی است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون در ادامه روابط عمومی را حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی خواند که با آن سر و کار دارند و خاطر نشان کرد: ایجاد این ارتباط نیاز به هنری دارد که قطعا مدیران روابط عمومی توانمند دارای این هنر هستند.

این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست "روح الله دهقان نژاد" مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به بخش روابط عمومی تصریح کرد: نگاه تخصصی و حرفه ای به روابط عمومی ها در سال های اخیر فرصت حضور افراد متخصص را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی ادامه داد: حضور متخصصان نیز خوشبختانه نگاه ها به فعالان حوزه روابط عمومی را تغییر داده که بسیار ارزشمند است.

در ادامه این نشست "وحید زینالی" رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی نیز بر نقش روابط عمومی ها در تولید محتواهای حرفه ای و مبتنی بر اصول خبرنویسی تاکید کرد و گفت: این خود یکی از ویژگی های روابط عمومی های متخصص به شمار می رود.

وی ادامه داد: رسانه های استان با توجه به کثرت و تعددشان همواره از ظرفیت مدیران و کارشناسان زبده روابط عمومی دستگاه ها بهره می برند و بی تردید هر چقدر این افراد توانمندتر و متبحرتر باشند جریان سازی رسانه ای به دور از حاشیه ها موجب تنویر هر چهد بهتر افکار عمومی خواهد شد.

این گزارش می افزاید، در پایان این نشست "امیر کریم زاد شریفی" کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر از حضور مسئول بسیج رسانه استان و رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه موضوع روابط عمومی به واسطه حضور مدیران توانمند در سطح ستادی و استانی این بانک به شکل بسیار حرفه ای سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: همراهی مدیران با روابط عمومی ها و بهره مندی از ظرفیت کارشناسان حرفه ای این حوزه بی شک حلقه وصل بسیار ارزشمندی بین روابط درون و برون سازمانی است.

انتهای پیام/

روابط عمومی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار