استاندار آذربایجان‌غربی؛

ایثار پزشکان در مقابله با کرونا یادآور جانفشانی دوران دفاع مقدس است

1399/04/07 - 10:08 - کد خبر: 22347 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاش کادر درمانی استان برای درمان بیماران کرونایی گفت: ایثار پزشکان در مقابله با کرونا یادآور جانفشانی دوران دفاع مقدس است.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری عصر روز جمعه در دیدار با پزشک آسیب دیده پیرانشهری افزود: اتفاق تلخ و ناگوار این‌چنین در روزهایی که همه درگیر مبارزه با ویروسی ناشناخته هستند، بیش از پیش دردناک و غیرقابل قبول است.
وی اضافه کرد: از همان لحظات اول که این حادثه تلخ رخ داد، به همراه نهادهای نظامی، اطلاعاتی و دادستانی پیگیر بودیم و با همکاری های صورت گرفته افرادی که مرتکب این عمل ناجوانمردانه شده بودند، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت دارند و همه مردم ایران قدردان این تلاش هستند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به همراهی جمعی برای عبور از بحران کرونا احتیاج داریم.
شهریاری با آرزوی سلامت برای دکتر ابوترابی (پزشک مضروب در پیرانشهر) ابراز امیدواری کرد که با برخورد قاطع دستگاه قضایی با مرتکبان این حادثه تلخ، دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
طی روزهای پایانی هفته گذشته، تعدادی از همراهان بیمار فوت شده در بیمارستان پیرانشهر، پزشک متخصص بیهوشی را در این مرکز مورد ضرب و شتم قرار دادند.
پیرانشهر در جنوب غربی آذربایجان غربی قرار دارد.
انتهای پیام/
ایثار پزشکان در مقابله با کرونا یادآور جانفشانی دوران دفاع مقدس است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار