مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

فعالیت مدارس اردبیل از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود

1399/04/04 - 11:50 - کد خبر: 22216 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به روند شرایط کرونایی، مدارس از ۱۵ شهریورماه آغاز و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس پرتراکم حضور دانش‌آموزان در ایام هفته تقسیم‌بندی خواهد شد.

به گزارش نصر، احمد ناصری روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران و روسای مناطق و نواحی استان همچنین به حذف تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه اشاره کرد و افزود: ایجاد شبکه شاد و استقرار آن یک تجربه بسیار خوب بود که با توسعه زیرساختی آن، از چنین ظرفیتی در طول سال تحصیلی نیز بهره‌مند خواهیم شد.
وی تمرکز بر روی موضوعات مختلف پروژه مهر را مهم دانست و اظهارداشت: تمامی کمیته‌ها بر روی برنامه‌های پروژه مهر تمرکز داشته باشند تا سال تحصیلی خوبی را شروع کنیم.
او گفت: حضور والدین در مدارس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره‌های میان پایه الزامی نیست و ثبت‌نام در پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب در ۱۶ تیر و ۲ مرداد انجام خواهد شد.
ناصری همچنین در زمینه طراحی سامانه بومی ثبت‌نام پایه‌های اول ابتدایی در مدارس هیات امنایی استان تشریح کرد: در طول ثبت‌نام یک هزار و ۲۲۶ مراجعه به این سامانه شده که ۸۶ درصد آنها در ارزیابی بعمل آمده ، اظهار رضایت کردند.
به گفته ناصری ، اخذ هر گونه وجه به غیر از پول بیمه و کتاب هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع می‌باشد ولی والدین می‌توانند کمک‌های داوطلبانه به مدارس داشته باشند.
وی افزود: موضوع ثبت‌نام، فضاهای آموزشی و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی استان باید مورد توجه قرار بگیرد.
او توسعه متوازن رشته‌ها و هدایت تحصیلی را یکی از برنامه‌های اصلی در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: امسال هدف‌گذاری استان در توسعه متوازن رشته‌ها در حوزه فنی حرفه‌ای و کاردانش ۴۰ درصد است.
انتهای پیام/
فعالیت مدارس اردبیل از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار