خبر/

خط و نشان فرماندار به مدیران

1398/03/19 - 11:24 - کد خبر: 2192 نسخه چاپی

نصر: فرماندار سراب گفت: هر کدام از مدیران دولتی از امکانات و اختیارات دولت در جهت تبلیغ یک کاندیدای خاص استفاده کنند در هر مرحله از انتخابات باشند ،مورد بازخواست و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش نصر به نقل ازفارس،  ایرج ثقفی در جلسه شورای اداری با توجه نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت:همه ما موظفیم بنگاه‌های اقتصادی که مشکل عرضه و تولید داشته و در حال ورشکستگی هستند با تعامل و برنامه‌ریزی و داشتن نگرش توسعه گرایانه به چرخه تولید بازگردانیم.

فرماندار شهرستان سراب از تمام روسای ادارات خواست بدون هماهنگی با فرمانداری از شرکت در جلسات متفرقه خودداری کنند و حتما میز خدمت را در ادارات خود دایر کنند و تکریم مقام ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعین، باید در اولویت باشد.

وی در ادامه عنوان کرد:اکنون که ما در دوران بلوغ و پختگی انقلاب هستیم با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با تاثیر گیری جوانان می توانیم پیشرفت کنیم و تمام سرمایه‌گذاری‌های ما بر روی جوانان است.

ثقفی در ادامه افزود:با رعایت قوانین اداری و حفظ اسرار اداری و حفاظت از اسناد اداری و در عین حال حفاظت گفتار و رعایت محرمانگی جلسات اداری از پخش شایعه، تفرقه و نفاق در جامع جلوگیری شود.

فرماندار سراب گفت: هر کدام از مدیران دولتی از امکانات و اختیارات دولت در جهت تبلیغ یک کاندیدای خاص استفاده کنند در هر مرحله از انتخابات باشند ،مورد بازخواست و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

ثقفی ابراز داشت: لازم است  تمام مسوولان دولتی جهت پیگیری امورات مربوط به حوزه کاری وسازمانی خودشان جدیت داشته و نهایت تلاش خود را برای امید بخشی به جامعه انجام دهندو بهتر است مدیران دولتی با برنامه ریزی و ترسیم راهکار ،در جهت پیشبرد وظایف سازمانی و جلوگیری از وقوع بحران در جامعه موثر واقع شوند.

وی همچنین در ادامه خواستار نظارت و کنترل بیشتر بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و یارانه ای از جمله گوشت، شکر و آرد توسط دستگاه‌های نظارتی شد و لازم دانست که با نظارت و کنترل بر نحوه تامین و توزیع کود شیمیایی، بذر و سموم شیمیایی توسط اداره جهادکشاورزی بیشتر شود.

فرماندار سراب حمایت ادارات و بانک‌های عامل از سرمایه گذاران، برای تلاش برای رفع موانع تولید سرمایه گذاری برای توسعه شهرستان ایجاد رونق تولید از مهم امور شمرد.

ثقفی از ادارات و سازمان‌های خدمت رسان خواست که با بدهکاران بانکی و معوقات سرمایه‌گذاران و حتی بدهی شهروندان عادی به ادارات خدمت رسان،  مدارا کرده و با ملایمت رفتار نمایند.

ایرج ثقفی فرماندار شهرستان سراب خطاب به ادارات متولی آب و کشاورزی گفت: لازم است برای انجام خدمات بهتر در فصل تابستان و مواقع احتمالی بحران  آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

خط و نشان فرماندار به مدیران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار