واکنش استاندار آذربایجان شرقی به قطع گسترده درختان آذربایجان:

نباید با بزرگنمایی مشکلات در زمین دشمن بازی کنیم

1398/03/18 - 09:34 - کد خبر: 2099 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار تصاویر و ویدئوهایی از قطع گسترده درختان آذربایجان گفت: در شرایط فعلی نباید با بزرگنمایی مشکلات در زمین دشمن بازی کنیم.

به گزارش نصر، محمد رضا پورمحمدی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و گروه کاری کشاورزی، آب و منابع طبیعی آذربایجان شرقی افزود: در مورد مشکلاتی همچون بریدن چوب درختان،  حرف  متولیان امر را بپذیریم 

وی ادامه داد: تلاش می‌شود نوعی بدبینی به عملکرد سازمان‌های مسئول ایجاد شود. طبیعی است که مشکلاتی در بخش‌های مختلف داریم، اما باید به مردم اطمینان بدهیم که متولیان امر برای حل مشکلات تلاش می‌کنند و در این شرایط نباید با بزرگنمایی مشکلات در زمین دشمن بازی کنیم .

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: اینکه که ای وای چوب ها را بریدند و مملکت داغون شد این مسائل متولی و سازمانهای ذیربط دارد باید به ارگانهای ذیربط در این خصوص باور نماییم حرف اینها را بپذیریم  ممکن است پنج  نفر  متخلف هم وجود داشته باشد اینکه ای وای گندم پیش خرید شده قحطی قرار است راه بیفتد این مسائل متولی و صاحبنظر دارد پیگیری می کنند و کارها به نحو احسن جلو می رودهمه مسئولان و فعالان بخش کشاورزی با تقویت فضای همدلی و مودت به دنبال رفع نارسایی‌ها باشند و برای حل مشکلات تدبیر کنند.

گزارش نصر حاکی است، در حالی استاندار آذربایجان شرقی موضوع قطع گسترده درختان آذربایجان را بازی در زمین دشمن می خواند که امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه تبریز به مسئولان امر در خصوص تداوم قطع درختان و حمل آنها با کامیون های متعدد هشدار داده بود.

انتهای پیام/

نباید با بزرگنمایی مشکلات در زمین دشمن بازی کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار