فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان در سال 99

1399/02/20 - 10:45 - کد خبر: 19868 نسخه چاپی

نصر:مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان در خصوص مرحله اول جذب دانشجویان معماری و شهرسازی خبر داد.

به گزارش نصر، رضا دهقان مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان در خصوص فراخوان جذب همکار برای این سازمان از 21 اردیبهشت ماه سال 99 به مدت یک هفته با در نظر گرفتن جامعه هدف دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه معماری و شهرسازی منتشر خواهد شد، اظهار کرد: هدف این سازمان فراهم آوری بستر یادگیری مهارت و فعالیت حرفه ای برای جوانان خلاق در حوزه معماری و شهرسازی است و متقاضیان می توانند از طریق سایت www.aaup.ir اقدام به درخواست همکاری نمایند.

وی ضمن بیان اینکه، روحیه کار تیمی، خلاقیت، انگیزه یادگیری مستمر، جستجوگری و تعهد، جزو مهمترین مولفه های پروسه ارزیابی متقاضیان است.

دهقان به محدودیت جذب و تعداد متقاضیان سالانه کانون معماران و شهرسازان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت کیفیت بستر فراهم شده برای متقاضیان، که بر اساس استاندارد های جهانی برنامه ریزی گردیده است، در گام نخست فراخوان، سی نفر از داوطلبین پس از طی مراحل مصاحبه و ارزیابی و تائید کارشناسان، جذب خواهند شد.

گفتنی است، کانون معماران و شهرسازان ضمن بهره مندی از ظرفیت های نهاد های دولتی و دانشگاه های کشور و همکاری و همراهی بیش از دویست و پنجاه نفر از اساتید حوزه معماری، شهرسازی و کارآفرینی، به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد تخصصی کارآفرینی برای جامعه معماری و شهرسازی، فعالیت خود را از سال نود و سه آغاز نموده است.
انتهای پیام/
فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان در سال 99 نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ميترا سلوكى   4 سالها پیش  

نظر خاصى ندارم ولى كار كردن سهم هرايرانيست
پژوهشیار